S
__Stilett__
Sv: Varmblod som hopphäst?
denna gillade jag,. va är det för ngn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att det tar tid att skola om ett vbl, ja... men oftast tar det inte längre tid än det tar att verkligen komma ihop sig med vilken nyu häst som helst.
Att det som någon skrev skulle ta "kanske ett år av hårt arbete och omskolning innan hästen ens orkar galoppera" eh... det var nog bland det dummaste jag hört faktiskt....
Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig ett halvblod - om de så kastade dem efter mig...finns det någon tråkigare ras??
Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig ett halvblod - om de så kastade dem efter mig...finns det någon tråkigare ras??
kan även meddela att jag tävlar ett kallblodssto som är D-ponny, hon klarar 95 cm! SUG PÅ DEN NI ALLA MÄNNISKOR!
Gud vad trött man blir på sådana uttalanden...
Jag tror de flesta sagt att travhästar inte är ypperliga hopphästar med tanke på att de avlats fram för nåt helt annat, precis som halvblod inte är några ypperliga travhästar. Temperament tycker jag däremot inte är rasbundet.