Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, den hästen
Liten och katten är syskon, om man frågar någon av dem Katten är 2 v äldre än Liten och var 2,5 mån när vi fick henne så de växer upp ihop. Fick ju ta bort min 14-åriga lilla älskling när Liten var 6 v Så kom detta helt underbara lilla yrväder till räddning! Gamla katten gick ut ur rummet när Liten kom in, ända till sista kvällen innan vi fick åka in akut och avliva, då kom hon och la sig hos oss på soffan, hon låg ALLTID hos mig innan Liten föddes. Vi tror att hon visste vad som var på gång och kom för att säga adjö...
Mys (nya katten) och Liten leker jättebra och är ofta på samma kvadratcentimeter. De delar de flesta intressen
Våran dotter är 69cm lång och 7700g, blir 7 månader om en vecka.
Önskar jag med kunde gå tillbaka till jobbet nu. Är dock inget alternativ tyvärr då Emils pappa inte kommer ta ut någon föräldratid alls pga eget företag
Skulle behöva en paus i mammalivet
Söker jobb för fullt, men det är inte så många arbetsgivare som är sugna på att anställa en 24 åring med en 6 månaders...