Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var jag, inte Zody, som kissade i badkaret när det blev stopp i toan, och jag hade UVI Kul att du minns det, haha!
Och jag håller med, vilka underbara människor ni är här inne! man kan skriva vad som, och vi verkar ha samma sätt att se saker på, och vi ger varandra olika tips och tankar! Jag är tacksam över denna tråden
Eftersom min mamma gick bort för snart 11 år sedan har jag av förklarliga skäl lite svårt att fråga.. Dock så har jag och pappa pratat lite, men det är ju inte riktigt samma sak. Enligt honom hade mamma relativt enkla förlossningar med både mig och syrran, vi kom på naturlig väg så att säga. Han tror att hon gick över tiden med mig och att syrran kom runt BF, men han var inte alls säker.. Så vi får helt enkelt se vad som väntar mig.
Det är nu, trots att det snart gått 11 år som det är riktigt jobbigt. Jag saknar min mamma så fruktansvärt mycket och önskar verkligen att hon var här och kunde dela det här med mig. Dock vet jag ju att hon är med på sitt sätt och att hon vakar över mig och bebis, men det är ändå tomt...
*kl*
Nu när vi börja komma varann så nära inpå i livet och vet det mesta om varann så är jag lite nyfiken på vad ni heter irl. Förstår om ni vill vara anonyma. Men de som vill kan väl skriva..
Anna heter jag. A et i AKB
OMG! Vilken extremt taktlös chef!!! Vad jobbar ni med? Borde hon inte ha fått permission för att vara på sin mammas begravning? Jag fick två dagars permission (alltså betald ledighet) för min farmors begravning, som iofs bodde sextio mil från min bostadsord...
Herregyd, det är ju så att jag får skämmas, kom inte ens ihåg vem som hade uvi och fick kissa i badkaret
I vilket fall led jag oerhört med dig....!
/Fanny, som i snitt har två uvi/år, men tack och lov har sluppit kissa i badkaret!
Vi ska ha några marsmammor också vet jag, doris är väl en av dem? Dock tror jag inte att marsmammorna är särskilt aktiva här i tråden tyvärr.