Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Jag kollade googlemaps och det är ca 12 mil hit från dig. 1:30 h stod det. Ni är välkomna! :idea:

Ni är också välkomna! :idea:

Håller med Armani och Emelie att det är synd att vi inte bor närmare varandra allihopa. Fast det är nog lite tur ändå om vi ska vara hemma hos mig, iallafall så här års. ;)

Fyll på Michellans buketräfflista ni som är intressearade, så får vi komma överens om dag och tid sen. :banana:

Kladdkaka blir jätte bra :) fast egentligen är det väl jag som ska ta med mig min utlovade after eight kaddkaka ;) :p

Men då tar jag med mig kladdkaka :idea: Kanske man ska prel. boka ett datum och justera efter vad alla kan? Av tidigare erfarenheter så verkar det lättare att få till om man har ett datum att gå efter :)

8, 9 el 10:e mars? Skriv in vilka dagar ni kan på listan så tar vi den dag som passar flest.

Som vanligt har Vilgot dragit ut alla mina träningsdvd:er och sitter nu och tuggar på dom. Får lite ångest när han gör det faktiskt... :crazy:

Helt OT men jag troddde nog kronprinsessan skulle komma ut med en ev. graviditet för länge sedan. Jag tittar på aftonbladet.se (bästa skvallertidningen) varje dag men nyheten kommer aldrig. Suck... vilket i-landsproblem jag har :angel::rofl:

Det trodde jag också, så jag blev jättebesviken när hovet gick ut och dementerade graviditetsryktena för ett tag sen. Fast de lär ju ha produktionen i full gång. Hon är ju inte jätteung längre (bara ett par veckor yngre än mig :p) så jag har faktiskt funderat på hur de länge de försöker på egen hand innan de tar till hjälp. De kan ju inte hålla på hur länge som helst liksom.

Nu är jag lite emot att flytta saker men kan du inte flytta dina videos för det verkar jobbigt att få ångest om du kan hindra det.

Mamma har spekulationer att de redan har embryon att kunna ta till som är fixat innan hans njuroperation men jag vet inte jag. Känns som lite resursslöseri om det inte behövs, i det stora hela är ju de "bara människor" precis som oss andra.

Jo, visst kan jag göra det, men samtidigt tycker han ju att dom är roliga att leka med. Dvd-fodral är ju ändå nåt som tål relativt omild behandling, så han kan gott få leka med dom.

Jag köpte dom från iForm och jag glömde hela tiden säga upp prenumerationen. Kom på det varje gång en skiva damp ner i berevlådan och jag hann få nästan allihopa innan jag fick tummen ur. Helt värdelösa träningsskivor faktiskt. Det är på tok för lätta även när jag är helt otränad. Men ändå, jag blir hela tiden påmind om att jag behöver börja träna på riktigt. Men jag har ingen motivation just nu.

Så det är bristen på träning som ger dig ånget och inte att han tuggar på dvd-fodralen?

+ Oregano :rofl: ni är väl för roliga. Är ni intresserade om de får barn eller inte? Följde ni bröllopet också? :)

*kl*

Jag vill inte heller ha galler i mina murade boxar men vet inte hur jag ska lösa det riktigt. Kommer ju ha fyra boxar, två på var sida gången. En fölbox och en vanlig på varje sida. Och hästarna måste ju tydligen kunna ha kontakt men vill verkligen ett sto med föl ha direktkontakt med hästen i boxen bredvid? Räcker det inte med att de får visuell kontakt? Ett alternativ är ju att göra ett "fönster" av galler i mellanväggen och göra en trälucka som man kan sätta dit när fölet kommer...

Är det bara min unge som stoppar fingrarna i halsen så hon får hostattacker??? :confused: Bulimivarning ju.....

Nej för min del är det mer lycka för henne som har längtat i så många många år efter familj och barn men så känner jag även för andra okända människor som har kämpat i många år för sin önskan :)
Bröllopet följde jag inte men min man satt uppe långt in på natten.

Vet inte om du kollade på mina bilder, men vi gjorde ju så att vi murade hela vägen upp och gjorde små fönster så att hästarna kan se varandra OM de vill. Efter mycket tanke och tittande i andra stall så kom jag fram till att jag tyckte det var vettigast. Ville inte ha galler hela vägen och ville inte ha uppmurat hela vägen upp.

184192_10150118923314761_503859760_6070247_7331831_n.jpg

Du ser lite upp till höger

Ehum, nu bor ju jag 6 mil från sthlm, hehe, men jag åker nog "bakvägen" via strängnäs. Hur långt är det från Enköping ungefär? :) Kände mig väldigt besvärlig helt plötsligt.

(Helt ot, men sitter vid min gamla stora laptop och skriver nu, då jag skulle synka ihop nya iPhonen med min dator och min musik och jises vad konstigt det kändes att skriva på ett "riktigt" tangentbord igen... Haha.)

Hann googla vägbeskrivning på dig och det var inte så farligt långt, vi är ju nästan grannar, bara 10 mil. :) Så har ni en träff när vi kan så kommer vi gärna. :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 129
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 185
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar