Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska höra om han borrar i de skorna han har med till henne. De är av modell extra tjocka med. För de slits väldigt fort annars eftersom hon är 650kg+ nånstans
Vet att han gjort det när jag hade shettisar.
Min häst drog av sig skorna om jag hade snösula... Fråga mig inte varför men jag provade ett par gånger... Som tur är hade han balans som en isprinsessa och hovarna hade sällan styltor heller Vet inte varför en del hästar har sämre fäste...
Det lät ju bra
och det där med sulor, tro mig...har har också lärt mig nu i veckan att det inte är hela...Inte haft koll på det innan..Märks att vi haft ont om snö här i Skåne innan..Broddar däremot är man expert på, tro fasen det när det alltid är is ist för snö
*kl*
Jag har faktiskt inte ätit något godis alls på flera dagar.. Inte alls sugen. Kan bero på att jag har en förkylning på G...
Men var är Michellan och Cyllene?? Blir lite orolig
Hmmm.. Jag är också lite orolig över dem, speciellt över michellan som vi inte hört från på länge.. Har inte hon en blogg? Har för mig det, ska försöka leta upp den..
Jag kan iaf inte minnas att hon sagt att hon skulle något speciellt...
Cyllene har ju säkert ont och jobbigt