Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Ja, på en parkering lämnar jag inte V en sekund. När jag lastat in matkassarna får han åka med och lämna vagnen och så bär jag honom tillbaka. Fast det är max 30 meter och jag alltid parkerar på den tomma delen av parkeringen så törs jag inte.Har även haft komradio när vi var iväg och handlade, satte en i bilen där A sov och tog med den andra in. ( Bor som sagt var på liten ort, ni som bor i storstan får väl chocken när ni läser detta) Och bilen var låst!
Frågan är hur länge han kan sitta i den med bygeln, det var inte särskilt mkt plats mellan bygeln och de tjocka låren! Särskilt inte om ryggstödet är monterat.
Nu menar jag kattungen och inte Vilgot. Ångrar faktiskt att vi köpte henne... Hon är extremt ihärdig när hon kommer på något hon vill undersöka och i jämförelse med min coollugna brittiska korthår så är hon bara för mycket...T var förvånansvärt ointresserad av granen. Hon har knappt petat på den.
Skit att du ska få ta städningen själv. Om firandet ska vara hos er kan väl han ta städningen efter julafton som kompensation.