Vårmammor 2010 del 8

Sv: Vårmammor 2010 del 8

Ja jäklars vad ni babblar.

Rapport härifrån:

Ture inte mkt bättre trots mängder av kortison, airomir, näsroppar och slemlösande. Men pigg och glad på dagarna, blir väl nytt besök på sjukhuset på måndag. Tredje gången gillt kanske? Önskar så för hans skull att han ska kunna andas normalt.

Jag har varit hos sjukgynast o läkare ang mina fogar som jag fick ont i häromdagen. Har gissat att det kanske sitter mer i höften och sjukgymnasten är inte säker. Klart är dock att jag är sned och överrörlig, vilket såklart inte är bra. En gammal ridskada i höften plus höftproblem i släkten hjälper ju inte till så nu ska här tränas. Fick övningar plus ska gå på gym. Och rida! Om jag kommer upp.

Natten har dock varit kaos så jag är helt slut. Ture somnade 21.00 och var sen hysteriskt ledsen vid halv tolv, tolv, ett, halv två osv tills han var helt otröstlig och jag gick ner och gav en alvedon. Då somnade han vid 3 och sov till 6. Sen slumrade han till och från på min arm till 8. Det gjorde inte jag. Trodde jag skulle somna i stolen hos sjukgymnasten.

Trött trött trött. Biter ihop och hoppas det blir en bättre natt...

Usch då! Stackaren... Tur han är pigg iaf... Och hoppas verkligen att det inte är astma eller allergi iaf. Hade ju varit skönt om det gick om så att ni fick ha det bra.

Fast det där med att sova oroligt verkar ju drabba ss allihpå lite här.. Förhoppningsvis är det ju en sk utvecklingsfas då. Jag märker att Ebba är mycket mycket mera med i allt hn gör iaf. Att hon drömmer när hon sover o så...

*kl*

Våra kattvindar är st stora så vi kommer att komma åt sakerna i dem. En ska bli kontor, en ligger mot Alicias rum och blir walk-in leksaks och klädförvaring. Två ligger mot vårat blivande somrum och där blir den ena walk-in och den andra vet vi inte riktigt. Det finns en dörr genom kattvinden och ut till tornet som har jättefina fönster så något fint ska det nog bli...

Förresten, jag tänkte köpa en filt i ull. Någon som har tips om vilken? Är inne på Klippans nu...

*kl*

Vad trött jag blir! Vår närmsta Babyproffsen har aldrig nåt hemma på lager när jag väl vill ha det.
Efter en tids övertygande och gnat på sambon så gick han med på att köpa Akta Gracos nya plustestade bilstol. Så kommer ingen förrän om en vecka.
Och jag som är född utan tålamod:devil:
Vill ju ha en nuuu!

Haha, jag känner igen känslan! Fast bilbarnstolar och sånt kan jag vänta på, värre när det är nån teknisk pryl... :angel:

Ska ta mig en allvarlig funderar på det där med att bygga en hydrofon ;) märkligt att ingen har rättat mig under de åren vi har bott här :D

Fy bubblan vad avundsjuk jag blev på ert hus nu!!
Vi har inga härliga kattvindar som vi kan göra nått med.. Buhuuu.. Å jag som så gärna hade velat ha en walk-in garderob :cry:

Kan man få se lite bilder från er gård? Renoverings bilder är så kul att titta på också :)

Mina föräldrar har t.o.m fönster under snedtaket och jag kan stå raklång ända in. Dem är jag avundsjuk på!
Just nu är jag mest arg på Ikea för att luckorna inte finns hemma så vi kan göra klart köket...
Ska försöka ta lite bilder imorgon eller på söndag. Vi har tagit för lite bilder under rusten, helt klart!!

aah, fy fan vad trist med luckorna.. Våra finns ju hemma allihop, men det går inte snabbare för det..

Nu skall jag passa på att måla lite i fönstren innan jag går och lägger mig.. Tänkte slänga in en bild sen på hur det ser ut för tillfället.. vore skoj om det kommer upp någon bild från er renovering också

*kl*
Nån mer som samlar poäng på Liberos hemsida?
Jag har sparat vartenda lilla kod på blöjor och olja.
Så idag fick vi hem en älg ifrån Lamaze, och han fullkomligt älskar den:laugh:

Milton har också den! Den är uppskattad!! :)

Liknande trådar

Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.