Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har två rum som har blivit "skräprum" men Bellans rum har vi börjat att tömma så det är bara en gammal TV och lite hyllor som ska ut ur rummet.
Vi har två rum som har blivit "skräprum" men Bellans rum har vi börjat att tömma så det är bara en gammal TV och lite hyllor som ska ut ur rummet.
Till övernattande gäster har vi tältsängar för det är meningen att rummen på övervåningen ska vara sovrum och kontor (det är tre rum). Kontoret idag, även känt som skräprum, är så pass stort att man ledigt kan ha tre sovande i det rummet eftersom det är en bäddsoffa där inne också.
Tycker absolut man kan be folk sova på soffan när man är trångbodd, hade jag varit gäst hade jag varit lycklig bara jag hade någonstans att sova
Tänket höra, gör seperationsfasen det även svårare för dem att komma till ro och sova? Igår trodde jag att det berodde på att svärmor + deras inneboende var här men hon verkar ha svårt att komma till ro idag också. Hon är fortfarande vaken, mycket olikt henne. Hon brukar somna vid 21 eller strax där efter.