Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Emmah.S -Ture född den 22:a!
Hur långt har ni kommit med maten? Jag har en känsla av att vi ligger helt sist. Jag ammar till 100% men har iaf börjat med lite smakisar. Han äter allt med god aptit. Än så länge har vi provat potatis, sötpotatis, majs, palsternacka, päron, banan och kiwi. Jag tror vi ska börja med lite gröt nästa vecka.
Hur stor är Theo? Ture hade stannat av lite i växten. 7290 gr och 64 cm. Hans kurva som pekade spikrakt uppåt har dippat rejält, men tjejen på bvc sa att det var normalt nu.
Man kanske kan borsta tanden i sängen??!! Theo äter också välling innan det är nattinatti.
BTW på "mitt" BVC sa dom att jag skulle använda tandkräm...tror dock vi börjar med att vänja han med att bli borstad. Ska köpa en liten borste i dag
Förstår att ni njuter fullt ut nu, så skönt att allt gick så bra!! Och att allt funkar så bra nu med; hon sover själv och verkar ju verkligen hur nöjd som helst, måste kännas skönt
Vad gulligt det lät! Så länge det är en tand går det nog bra, men lite värre när det blir fler.Man kanske kan borsta tanden i sängen??!! Theo äter också välling innan det är nattinatti.