Sv: Vårmammor 2010 del 8
Men om blodet är rent, är inte mjölken ren då också precis som om du hade druckit alkohol?
Men om blodet är rent, är inte mjölken ren då också precis som om du hade druckit alkohol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med barn, häst och flera katter låter det som att ni har mer än fullt upp redan, vad var planen när ni skaffade hund också i det läget? En ung hund med strulig bakgrund dessutom?
Tänkte att om ni går tillbaka till hur ni tänkte när ni beslöt för att ta hunden, så kan ni ju kanske hitta motivationen till att ta hand om den igen.
kl
Jag har en punkt på ena bröstet som fortfarande är riktigt palpationsöm. Jag har försökt att vrida på bebisen under amningen för att komma åt den. Men hon är inte riktigt med på noterna. Är det någon fara att den är kvar? Ska jag ”till varje pris” försöka bli av med den eller räcker det om jag bara håller lite koll?
Totalt KL
Jag hatar måndagar. Måndagar är värsta dagen på hela vecken och det känns som om dagarna aldrig kommer ta slut. När Ture vaknar halv sju är det långt till klockan 5 när sambon kommer hem...
Jag är så uttråkad att det finns inte, samtidit som jag är stressad över att inget hinna och inget kunna göra. När klockan var 10 idag hade vi ätit frukost, gått en timme med vagnen, lekt inne en timme, varit ute i selen och mockat två boxar och fixat foder till tre hästar. Sen då?
Gick ut och försökte klippa lite syrénhäck med honom i selen. Gick sådär, tungt och jag klämmer honom. Sen är han på gnälligt humör och så fort jag lägger ner honom någonstans vrålar han som en mistlur. Tänkte klä om mig och åka och handla men när jag inte ens kunde ta på mig byxorna utan att han vrålade gav jag upp och satte honom i vagnen igen där han efter en halvtimmes promenad somnade.
Så jag skickade precis ett mail till min chef att jag vill börja jobba tidigare än planerat för jag blir dum i huvudet av det här..
Lyckliga ni som har män som kommer hem så tidigt, min kommer väl hem vid halv sju nånting. Det blir lite segt de där sista timmarna.