Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du när pappan och jag bestämde? Sambon heter Johansson och vet att jag aldrig i livet skulle byta bort mitt mot hans, så det blev rätt självklart
Mitt efternamn är mycket mindre vanligt.
Hos oss var det ingen som helst diskussion angående efternamnet. Jag har alltid tyckt illa om mitt utländska efternamn och tyckte det var självklart att V skulle få pappans namn. Det är ett ganska ovanligt namn och hans familj är faktiskt ensamma om just den stavningen. Vi hade ju dessutom redan bestämt att vi skulle gifta oss och att jag skulle ta hans namn.Alla verkar ha tagit det ovanligaste namnet, så långt tänkte inte vi. Vi bestämde förnamn först, och sen tog vi det av våra bägge efternamn som lät bäst tillsammans med förnamnet.
Hur många procent får man i bonus? Mellan tummen och pekfingret! Tycker också att sånt är himla intressant.Bortser man från efterförbränningen så e det knappt någon skillnad alls. Men efterförbränningen e ju bonusen ;-). En massa extra förbränning utan att man gör nått.
*kl*
När vi ändå pratar namn och efternamn, vad heter era barn mer? Alltså i andranamn, och varför?