Sv: Vårmammor 2010 del 6
Det är sant, tänkte inte på det. Hon är ju elva veckor (shit vad tiden går fort) Kanske är någon tillväxtfas nu... Tänk att man alltid ska tro det värsta
Var är Cyllene förresten... Det var länge sedan hon skrev (eller det kanske det inte var...?) Fast hon kanske "mussurfar" med Ture på armen
Jag är här och jag mussurfar fortfarande!
Sambon har haft semester två veckor så vi har försökt åka på lite utflykter trots att Ture inte gillat värmen, bilen el vagnen.
Idag har varit en helt sjuk dag. Jag kände av att jag höll på att få mjölkstockning och duschade varmt osv. Vaknade imorse och var superdålig. Ture har samtidigt inte bajsat på tre dagar (Från att tidigare bajsat 5 ggr /dag) så han har ätit lite dåligt.
Det var precis som vanligt fast värre. Jag fick snabbt 39,3 och trodde jag skulle dö o frysa ihjäl. SKickade sambon att köpa pump och det fanns ingen i tre städer. Fick tag på ett par kompisar men de hade använt dem till sina fölungar, till sist fick pappa åka 5 mil och köpa en. Sen pallrade jag mig till bilen för att åka t mina föräldrar som vi planerat. Kändes som att avlastning behövdes, Ture har inte sovit bra på tre nätter. Då mår jag mer illa än innan och spyr i bilen.
. Hann få fram en blöja, hittade ingen påse. Kan säga att det inte blev så mysigt.
Pappa har fått sanera bilen och jag har legat däckat/försökt amma/försökt pumpa under dagen. Nu kan jag sitta upp.
Tror det är sjätte gången jag får mjölkstockning och de flesta ggr i den jag hade en bröstböld innan förlossningen. Suck. Tips någon? Det var väl det enda som var bra med 32 gradig värme, nu är det bara börja linda in sig i fleece och fetvadd...
Hoppas ni andra har det bra, hinner inte riktigt läsa ifatt. Sambon har 2 v semester till och jag vet inte hur det ska gå när han börjar jobba - Ture har äntligen blivit pappakär och det går hur bra som helst!