Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är egentligen rätt nöjd med att bara ha Vilgot, men jag vet att sambon helst vill ha ett syskon till honom. Med tanke på min ålder kan vi inte vänta för länge heller. Fast iofs, jag verkar ju vara som gjord för att vara gravid och föda barn. Trots det känns det faktiskt rätt skrämmande att göra om det. Och med din långdragna förlossning förstår jag verkligen att du tvekar.Tja... gifter du dig inte i en röd klänning så skulle jag nog tycka det var värst förstår vad du menar, jag vet inte heller vad som skulle vara värst men jag vill ju inte heller ha några syskon förrän tidigast 2013 och som jag känner nu så vill jag inte ens ha några syskon till Isabella.
Coolt! Det är förresten inte min nya granne du är vän med? Hon ska också få den 25:e. Och hon är ungefär i din ålder.Apropå ingenting så tror jag min bästa vän är på förlossningen. Hon har inte svarat på sms som jag har skickat. Jätte spännande men hon hade bf 25 augusti så bebisen kunde ju ha stannat lite längre på tillväxt om hon nu är på förlossningen.
Dessutom har hon börjat bita på mina fingrar, inte suga, utan BITA..det gör dom ju när tänderna är på gång..dessutom saglar hon enormt..men tänderna är ju liiite tidigt tycker man..Hon kanske har långsam utväxt på dem så hon börjar bita och träna tidigt
Coolt! Det är förresten inte min nya granne du är vän med? Hon ska också få den 25:e. Och hon är ungefär i din ålder.
Jag är egentligen rätt nöjd med att bara ha Vilgot, men jag vet att sambon helst vill ha ett syskon till honom. Med tanke på min ålder kan vi inte vänta för länge heller. Fast iofs, jag verkar ju vara som gjord för att vara gravid och föda barn. Trots det känns det faktiskt rätt skrämmande att göra om det. Och med din långdragna förlossning förstår jag verkligen att du tvekar.
Vad synd! Hade varit rätt coolt annars!Hon bor i lägenhet så det tror jag inte
Vad synd! Hade varit rätt coolt annars!
Naturligtvis så har jag inte kört stenhårt med att man inte kan bli gravid när man ammar... Där är fortfarande "stängt" hihi...
... men det hade varit skönt att slippa skiten iaf. Jag ska ju ändå inte ha några fler barn... Känns så onödigt liksom.
Jag saknar graviditeten och min fina, vackra mage och jag mådde väl egentligen riktigt bra under graviditeten. Men 42 timmar med värkar, en bm i telefonen som talar om för en att det bara är förvärkar i en ganska trist ton och sedan en bm inne på förlossning som inte peppade mig för fem öre... nej känns inte lockande.