Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag fick inte napp öht som barn, vilket ledde till ett långt tumsugande som slutade först i tidiga tonåren helt och hållet. HEMSKT! (+ fula framtänder...)
Vill min bebis ha napp så kommer hon få ha napp
Hihi, som sagt - jag är öppen för det mesta som funkar! Blir han glad och nöjd av snutte, napp och en armé gosedjur then so be it!
Apropå "släpa", jag hade björnen Stornalle som jag släpade runt på. Och det var definitivt att släpa, för när jag fick honom var han större än mig Stornalle sov jag med i många år, och han finns kvar än.
Ingen vagn, inget annat, så jag sitter med honom i famnen i samma jävla fotölj dag ut och dag in.
Hur är era bebisar? Vad kan sambon göra? Tilläggas ska att Ture bara är en vecka än, och bara han får vara hos mig hur go och lugn som helst.
Vilgot var också så där i början, var bara jag som dög. Men det ändrades ganska snabbt. Vad det berodde på vet jag inte, men pappa får ta huvudansvaret för V när han kommer hem från jobbet och han är himla duktig med honom. Ibland känner jag nästan att V tycker mer om pappa än om mig, men jag skyller på mjölklukten hos mig.Hur är era bebisar? Vad kan sambon göra? Tilläggas ska att Ture bara är en vecka än, och bara han får vara hos mig hur go och lugn som helst.
Har ni tänkt på att det idag officiellt är ”vår” sista dag. Det är nu dags att lämna facklan vidare till sommarmammorna.
Ibland känner jag nästan att V tycker mer om pappa än om mig, men jag skyller på mjölklukten hos mig.