Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isabella har alltid lättare att somna hos sin pappa och han har alltid lättare att lägga henne ifrån sig och det beror nog på att jag luktar mat. När hon är hos mig så kommer hon på att hon nog är lite sugen på mat ändå och får man inte äta då så blir man arg.
*kl*
Har frågat förr men ingen som svarat, kanske inte så många som ger ersättning men ni som gör det, hur löser ni det på nätterna?! Vi gör i ordning flaskor i kylen med vatten som vi bara värmer i micron och sen tillsätter vi pulver, finns det någon smartare och snabbare lösning så vore jag tacksam då Theo alltid vaknar 1 minut efter det att han redan skulle ha haft mat (enliget honom själv)
Hmm, det är nog tur att inte jag har singstar. Sjung för A idag och då börjar hon asgarva så hela magen hoppar och det kluckar om hela ungen.
Tack för den liksom... Hon ska inte ens kunna garva än... Så nu får hon nöja sej med spotify tills mammas självkänsla är återställd
Zody- Husvisningen gick bra.