Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Vi hade ett par vänner hemma på lite middag igår. Vi hade jättetrevligt och tjatade massa skit. Tjejen ville hålla Iggy en stund vilket hon fick. Innan jag hinner reagera doppar hon hans napp i coca cola och sen in i munnen på honom och säger: "Sånt här gillar dem"
Varpå jag flyger upp ur soffan och sliter ungen ur famnen på henne och frågar om hon inte är riktigt klok! Stämningen blev minst sagt tryckt och hennes sambo försökte skämta bort det hela. Jag blev sur och gick och la mig med Iggy.
Men nu sitter jag här med dåligt samvete och undrar om jag behöver ringa och be om ursäkt... Jag kanske överdrev?
Det är inte förräns de blir uppåt två år har jag för mig man kan se om de blir höger eller vänsterhänta, alla barn r dubbelhänta som små. Det är nog bara dins sambo som hoppade över valet Men fränt att va dubbelhänt! Jag har nåt nervfel i vänstersidan, kan inte spänna musklerna, lyfta särskilt mycket eller krama hårt på hela sidan. Nicht spass.
Det kanske inte är helt ovanligt då. Kom precis att tänka på sambons golfkompis som brukar växla mellan att spela höger och vänster. Han kan spela en säsong åt vänster och sen helt plötsligt köper han ett högerset för att han tror att det ska gå bättre då. Sen byter han lite då och då. Det tycker jag är lite fascinerande. Själv är jag så högerhänt man kan bli. Kan knappt borsta håret med vänster.Jag tillhör med skaran dubbelhänta. Kan bara skriva med högern, men gör allt annat lika bra med vänstern som högern.
Klippa med vissa saxar kan vara svårt ibland, men det är för att de är formade för en högerhand