Sv: Vårmammor 2010 del 4
Själv så tror jag att min bebis har blivit utbytt med någon annan. Från att ha vaknat varje natt klockan fyra och krävt mat, så sover hon nu igenom hela nätterna. Från 23, när hon får sista målet, till mellan 07.30-9.
Hon är i stort sett aldrig missnöjd, utom när hon är hungrig eller övertrött. Jag går runt och "peppar peppar ta i trä" hela tiden, bara väntar på att häxan i henne ska vakna. Just nu ligger hon och myser på soffan i bara blöja och tittar på "Keep up with the Kardashians" medan jag sitter och skriver tackkort. Så förhoppningsvis har hon ärvt mina lugna bebisgener och inte de från hennes far som skrek hela första året.
Min tvååring verkar vara helt återstäld, haltar inte ens lite längre. Hon firade genom att hoppa över ingången till hagen och springa och kråma sig på fältet när mina hundar lyckades skrämma livet ur hästarna när de sprang ut genom skogen i full kareta... SUCK. Men jises vilken hopphäst hon kommer att bli.
Så fort vi jag är klar med alla korten ska vi ut och njuta av det fina vädret, sen så ska vi åka ut till havet i eftermiddag och sambon ska åka jetskin, hundarna ska få busa i vattnet och jag och Fiona, vår underbara hjälp, ska sitta och njuta av solen och skugga Selma. Det var länge sen jag kände mig så glad och utvilad, tänk vad mycket det gör att få sova hela nätter.