Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har funderat på det men har 8 mil till närmsta BB, så vet inte hur det skulle lösas rent praktiskt.
*kl*
Känner mig märkligt fräsch för att ha sovit först kl. 24-3, ammat kl. 3-5 och sovit kl. 5-7 Igår hade vi en riktig kink-dag. Hon ammade från 7 på morgonen och somnade vid 11.40, sov till strax efter kl. 15 och sedan var hon vaken till kl. 20 och sedan sov hon till 23. Är väldigt tacksam att jag inte har några problem att sova på dagen om jag är trött, annars hade jag nog varit en väldigt otrevlig prick.
Idag blir lilla Isabella 1 vecka gammal och jag läcker faktiskt ingen mjölk, frågade om det t.o.m. på återbesöket i måndags och det behövde man tydligen inte göra. Hon går upp i vikt och brösten har mjölk.
Jag läcker inte heller nån mjölk. Det är bara om de verkligen är sprängfyllda och Vilgot skriker och det verkligen är matdags.Idag blir lilla Isabella 1 vecka gammal och jag läcker faktiskt ingen mjölk, frågade om det t.o.m. på återbesöket i måndags och det behövde man tydligen inte göra. Hon går upp i vikt och brösten har mjölk.
..och nu kände jag att bebbe gärna får ligga kvar inne i magen en stund till
Jag läcker inte heller nån mjölk. Det är bara om de verkligen är sprängfyllda och Vilgot skriker och det verkligen är matdags.
Var glad för att du inte läcker, amningskupor är ju inte direkt billiga.