Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Delvis kl*
Tack alla för att ni bryr er så, blir helt rörd jasså, tejer kan ge mkt UVI, haha, det har jag inte hört, men på mig stämmer det i så fall
Min kusin sa även att dom säjjer att tjejerna tar skönheten från sin mamma, och det kan stämma det med..mitt hår är så trååkigt glanslöst, jag har hormonprickar på bröst och rygg och är allmänt trist just nu, lilla jäkelunge
När det gäller unga föräldrar så kan jag inte tycka att man är ung när man skaffar barn vid 22, allså, ung är man ju, men inte så att man skulle räknas som "Oj, så uuung". Jag tror nog bara att det är så att i dagens samhälle (hatar dte uttrycket men kom inte på nåt bättre) så är många över 30 år innan dom skaffar sitt första barn, så det är mer vanligt att man är närmare 30 än 20..säkert så dom tänker.
Jag själv hade inte varit redo vid 22, men jag hade också tuffa tonår med panikångest, självmordstankar och diverse spärrar som höll mig låst. Jag började reda ut mitt liv när jag var 23 år, och hade som mål att jag skulle förstå mig själv och må bättre innan jag blev med barn, för både lilla bebisen och min skull! Jag har kommit en lång väg, panikångsten kommer nästan aldrig längre,självmordstankarna existerar inte alls och kommer paniken kan jag hantera den relativt bra, och jag är lycklig.
Jag är 27 år, blir 28 detta året och sambo blir 25 i maj!
Så jag hade varit för ung vid 22 år, men annars tycker jag inte det är konstigt på något sätt!
En annan sak som dom brukar säjja är ju att man brukar skaffa barn ungefär i samma ålder som sin mamma. Stämmer detta på er? På mig stämmer det nästan exakt, fast jag visste inte om det! Mamma fick mig när hon var 27 år, och jag är 27, blir 28 i aug..Lustigt!
Jag tycker nog att 22 är ganska ungt men absolut inte för ungt. Om man kollar medelåldern i Stockholm tex är den 38 tror jag så då är det väldigt ungt.
Men man ska utgå från sig själv. Jag var absolut inte mogen för barn vid 22. Är 32 nu, min mamma var 31 när hon fick mig.
Min sambo är äldre än mig.
Jag är 23 (blir 24 i aug) och anser mig vara en ungmamma, min man däremot blir 31 nu i feb och han blir bara pappa, varken ung eller gammal För mig så är alla under 25 år unga föräldrar och sedan så börjar man bli gammal förälder efter 35 (förlåt cyllene )
Så ska jag till Ullared igår, hoppas innerligt att fötterna känns lite bättre tills dess. Annars får väl morsan skjutsa runt mig i kundvagnen
trött i mössan också
Jag blev tvärförstoppad efter ett par veckor med Niferex. Så jag slutade i några dagar och käkade massa katrinplommon och då släppte proppen.Annan fråga som jag glömt ställa. Äter ni järntabletter och hur funkar det? Vid inskrivning hade jag bra värden men sist bara 102 i hb, så nu är tanken att jag ska knapra i mig 2 tabletter om dagen, men det gör jag inte. Jag är så rädd att magen ska balla ur, så jag tar en tablett nästan varje dag, ibland hoppar jag över nån dag.
Hur funkar det för er?