Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle tro att priset 5050:- inkluderar chassit + sittdel och vill man ha liggdel till också betalar man 7500:-
Förresten, är det någon som hyrt babyskydd eller har alla köpt/tänkt köpa? Jag blev lite fundersam på det där med att hyra... Fast jag tror iofs att det känns tryggare att ha ett nytt... Hur tänker ni?
Har förresten ledig dag idag. Så skönt!! Fyra veckor kvar att jobba sen...
*kl*
Ang. att pappan får se och känna bebis röra sig - det verkar som de flesta bebbar har lite scenskräck. Min sambo fick se och känna Räkan den 2 december, hade gått exakt 20+6 veckor. (blogg är bra, då kan man kika tillbaka när man har minne som en guldfisk haha)
Jag kikade in hos vintermammorna nyss - 3 tjejer till ska ploppa och sen är det vår tur!!
Förresten, är det någon som hyrt babyskydd eller har alla köpt/tänkt köpa? Jag blev lite fundersam på det där med att hyra... Fast jag tror iofs att det känns tryggare att ha ett nytt... Hur tänker ni?
Har förresten ledig dag idag. Så skönt!! Fyra veckor kvar att jobba sen...
Hyra tror jag är näst bäst, dom är ju seriösa så dom lämnar väl inte ut skadat gods direkt