Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I den här tråden får man tjata precis så mycket man vill! Och förresten tycker jag inte att du tjatar alls, klart alla måste ju få skriva av sig.
Jag känner som ni skriver. Har försökt få han att gå med på att vi ska ha gemensam ekonomi men han har inte velat pga att jag har haft så låg inkomst största problemet tror jag i så som han ser det är nog just det faktum att om vi har det så kommer jag upptäcka hur dyra hans intressen egentligen är
Hur gör ni andra vid måltider förresten? Äter ni samtidigt som barnet. Vi gör nästan alltid det och självklart fick Vilgot äta mat samtidigt som oss igår när vu var hos grannarna. De andra två barnen fick snällt sitta och titta på eftersom de ätit tidigare. De var ganska jobbiga och gnälliga/högljudda och tacka sjutton för det...
Vi har fortfarande inte börjat låta Milton äta ordentligt själv Så dumt egentligen, men han visar inget eget intresse att använda sked eller gaffel, den åker i golvet direkt, utan då är det fingrarna som gäller och då känner jag att då kan jag lika gärna mata honom. Hur gör ni?
Vi har fortfarande inte börjat låta Milton äta ordentligt själv Så dumt egentligen, men han visar inget eget intresse att använda sked eller gaffel, den åker i golvet direkt, utan då är det fingrarna som gäller och då känner jag att då kan jag lika gärna mata honom. Hur gör ni?