Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter bra! Det verkar vara väldigt bra andrahandsvärde på babyskydd. På en webshop har jag hittat en Britax inkl bas för 1990 kr och ordinarie pris verkar vara ca 2500 kr på andra stället. Vet inte riktigt hur de kan vara så billiga, men det är en "stor" sida så det är nog som det ska hoppas jag. Men vi ska vänta till oktober med att köpa den.En sån hade vi, fast modellen innan. Vi var supernöjda med den. Har ju iofs inget att jämföra med vi köpte skyddet för 2000:- på kampanj och sålde det för 1500:- så vi förlorade inte så jättemycket på det.
Är det någon här som hade ett babyskydd utan bas, alltså ett som sattes fast med bilbälte varje gång? Vi hann ju sälja vår Brio Primo med bas, och jag är lite sugen på en BeSafe izi Go den här gången (snyggare än Brion och matchar bra med Vilgots izi kid X3 Den har 5-punktsbälte ocså vilket Brion inte har). Men den har ingen bas och jag undrar om man inte blir less på att hålla på med bälte varje gång?
En stor kram till dig idag, viv
kl
Idag går mina tankar till min gamla klasskompis. Hon fick tvillingpojkar precis en månad efter vi fick Milton, så vi har följts åt på facebook och via bloggarna sedan dess. Idag fick jag veta att en av hennes pojkar har fått leuikimi (stavning?) Idag ligger han på operationsbordet och efter det vet de mer om hans prognos och vilken behandling han ska få... Mår så dåligt när jag läser sådant. Mamman skrev själv till mig och berättade, visste knappt vad jag skulle svara...
Hihi, tack! Hästen är bara 1 år så det är ju minst 2 år innan den går att rida!
Förstår att det är svårt att råda mig!