Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att lite vit färg kan få något så mörkt och tråkigt och bli så fint! Vilket lyft! Jag avskyr att måla tak. Kroppen är verkligen inte byggd för det. Är det många rum du måste måla taket i?
Haha, snodde du min line på Facebook? Första grejen jag skriver som sprider sig isånna fall.
Det går framåt, han går dock inte lika mycket som Isabella. Men han står oftast utan att hålla i sig nu och emellanåt så ställer han sig upp och knatar ett par steg. Han tycker det är superkul när han får gå mellan mig och sambon, typ 2-3 steg, stolt som en tupp blir han och skrattar högt. Mamma blir lika stolt
kl
Tänkte slänga in ett par bilder på vår hall, målar för fullt =)
Såhär såg det ut tidigare, bry er inte om röran
Och såhär ljust och fint blir det (från andra hållet sett) :
Dörrarna ska målas, likaså lister och en vägg som delvis är orange, men det är ju "små-pill" men det tyngsta och tråkigaste är taket, som snart är färdigt =)
Det är ju roligt med lite annorlunda lösningar Fast lite småjobbigt att måla, kan jag tro (som om inte takmålning är nog tungt ändå..)
Jag tänkte fortsätta skriva igår kväll om mina babyskyddsfunderingar, men vågade inte riktigt. Vill inte trötta ut er. Men vi var och tittade igen och Logico S går nog också bort pga den blir svår att få in i framsätet pga den höga basen. Nu lutar det istället åt en Britax Baby Safe Plus 2, den verkar ha allt vi söker.
Jag är dödstrött... Vaknade inatt vid 01:30 ca och kunde inte somna om. Har säkert sovit lite, men väldigt dåligt. Jobbigt med såna nätter.
Vad ska alla göra idag? Vi ska fixa överliggaren på vårt staket, sen är det bara en målning kvar innan det är helt klart. Blev jättemissnöjd med färgen, men vi får väl byta sen. Ska ta bild och visa sen när det är helt klart.