Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Kl 6 är ju värsta sovmorgonen! Jag går ju upp 5:20 varje dag jag ska till jobbet. Visst är det lite jobbigt just att ta bort täcket och sätta sig upp, men jag har inga större problem att ta mig upp. Vaknar till på en gång. Jag är ju jättekvällstrött istället.
Vi går inte upp kl 6 på helgen (eller när jag var hemma med V), utan vi ligger kvar i sängen så länge Vilgot är nöjd. Men vid 7 så börjar han tröttna och är det bara att gå upp och fixa ny blöja och välling.
Och jag är imponerad av de som kan vara upp längre än till 22 utan att vara döda i två dagar efteråt. Jag kan inte sova ikapp på morgonen, utan vaknar tidigt oavsett om jag sovit klart eller inte. Enda sättet är att gå och lägga mig tidigare än normalt. Så det är inte bara fördelar med att vara morgonpigg.Jag blir lite smått imponerad av sådana som du
Viv
Vilken festival e du på??
Utanför oss finns det ALLTID parkeringsplatser. Men det är ju inte kostnadsfritt (tror det kostar 13 kr/h + tullavgift).