Sv: Vårmammor 2010 del 15
Jag förstår att du blir ledsen och avundsjuk, det hade jag också blivit.
Vi är verkligen otroligt lyckligt lottade med farmor och mormor som älskar att skämma bort Selma, har vänner och bekanta som har det precis som ni, så vi är väl medvetna om turen vi har.
jag försöker att visa hur tacksam jag är och är supernoga med att säga tack och hur glada och tacksamma vi är.
*kl*
Jag har verkligen mått skit hela dagen, min mage har varit helt upp och ned, Selmas också. Det har bara runnit ut.
vi var och åt middag hos en väninna i torsdags och igår började både jag och Selma må dåligt, börjar tro att vi blev dåliga av deras vatten, som de tar ur egen brunn, för min sambo har inte blivit sjuk ännu... Tycker det är hemskt att se Selma så dålig
men det verkar vara bättre idag, nu har det varit blandat "vatten med prickar" och en härlig röra i blöjan, istället för bara vatten med prickar. För er som är intresserade...
Jag har haft hemska hugg i min mage och är rädd för att Selma också haft det, då hon bara satt sig ned och grinat ibland, vilket inte alls är hennes stil. Igår grät hon när hon bajsade också, usch, så hemskt att se henne dålig.
Sen så behöver jag lite input på en helt annan sak... Vi har precis fått färdig vår ridbana och nu ska vi dit med elstolpar och bevattning, sen är det dags för återställning av utsidan. Där är jag och sambon inte riktigt överens. Ridbanan ligger med ena långsidan mot åker + vägen, en kortsida mot allén, en långsida mot ladan och en kortsida mot åker/vårt hus. Jag skulle vilja ha en låg häck, minns inte vad de heter, men den blir Max 80 cm och är grön året om samt blommar med blekrosa blommor, på sidan mot vägen, men min sambo tycker att det är synd att skymma paddocken mot vägen då den är så fin och bara så gräsmatta och sätta blomkrukor och bänkar som vi tänkt göra med övriga sidor.
Hur hade ni gjort? Jag vet att det måste vara världens största i-landsproblem, men ändå.