Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och på tal om ettårsfyllare:
GRATTIS MILTON!
Hej alla och tack för gratulationerna hälsar Milton Dagen har varit toppen med sång, tårta och paket - precis som det ska va Jag bröt mot mina principer och Milton fick smaka tårtan.. Grupptrycket.. De andra tyckte det var så synd om Milton som inte fick smaka på sin egen tårta, så jag gav efter...
Nu ligger jag i vår säng och Milton i sin, eller ja han kryper, lägger sig, sätter sig och leker om vart annat och vägrar somna. Men jag anser att har man varit vaken sen 14,00 med kalas och grejer så ÄR man trött vid denna tiden. Milton håller inte med. Övertrött?!
Själv känner jag mig mest ledsen.. Min Armani är fortfarande halt och medryttaren fick avbryta sin träning igår med honom (igen) och gå hem. Känner mig som ett vrak just nu och har alldeles för många bollar i luften. Och mycket utgifter som det redan är.. Det bästa är väl att åka till kliniken direkt för jag tror att om jag tar ut en vet. så tycker nog denne att det är bäst att åka iväg med tanke på hans sjukdomshistorik.. Är ju sjukt svårt att veta vad det hela kan kosta, men om det blir som förra gången (innan operation) vid första undersökningen så blev det longering, böjprov och röntgen i alla fyra ben.. Och det är ju inte gratis... Vad kan det kosta? Jag kommer inte ihåg alls. Har ju självrisk och så de där 20%.. Och så år jag så jäkla rädd över att höra beskedet tror jag. Och ja, just nu målar jag fan på väggen och tror det värsta Min fina fina häst.....