Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Modett, jag vill gärna ha ett pm! Vill du skicka det till mig i ett pm? Sitter på telefonen nämligen, därför jag skrev här och inte ett pm direkt :)

Du har PM! Du får även det delikata uppdraget att dubbelkolla så att det inte går att läsa innan du reggat dig :)

Gäsp, borde gå och lägga mig..

Om det nu är där jag tror så får jag dubbelt så långt till träffen mot om vi ses i enköping eller västerås. Så då får ni nog ev ses utan mig igen. Men hade tänk att komma till sthlm ev när viv m. familj kommer upp. :)

Nu blir jag avundsjuk på alla som träffas så nu tycker jag att det är dags för oss söderboende att hitta på något!
Jag är ju hemma så det är bara att komma med förslag ni som har jobb/skola att ta hänsyn till :)

Om det nu är där jag tror så får jag dubbelt så långt till träffen mot om vi ses i enköping eller västerås. Så då får ni nog ev ses utan mig igen. Men hade tänk att komma till sthlm ev när viv m. familj kommer upp. :)
:bump: Jaa vad kul!

Nu blir jag avundsjuk på alla som träffas så nu tycker jag att det är dags för oss söderboende att hitta på något!
Jag är ju hemma så det är bara att komma med förslag ni som har jobb/skola att ta hänsyn till :)

Det tycker jag med :laugh: Ska kolla över mitt schema och återkomma :)

Tack snälla du för pm!! Var inne och skrev ett inlägg, men jag kan bara inte hitta svara-knapp, bara citat-knappen - Trög-Fanny :o

Och ni söderbor, jag ses gärna. Dock har jag så otroligt dåligt med tid nu och svårt med bil då min sambo ofta har den i jobbet :( Men jag är hemskt avundsjuk på Norrlands- och Mellansverige-bor som träffas, så jag vill hemskt gärna ses jag också egentligen :(

Förresten så uppdaterade jag så att jag måste godkänna registreringar manuellt, kanske hade kunnat hålla på det eftersom vi är så få som vet adressen men better safe.. Det betyder alltså att det kan bli lite dröjsmål från akb och framåt :)

Så bra!

(ååh vad jag borde sova nu, damn att jag ska vara en sån nattuggla!)

(ååh vad jag borde sova nu, damn att jag ska vara en sån nattuggla!)

Plus 1 på det, suck! Blir så trött på mig själv :D
Och mycket är helt klar iPhonens fel. Hade det inte varit för den så hade jag kanske somnat tidigare.
Ja iphonens och min dåliga självbevarelsedrift ;)

Plus 1 på det, suck! Blir så trött på mig själv :D
Och mycket är helt klar iPhonens fel. Hade det inte varit för den så hade jag kanske somnat tidigare.
Ja iphonens och min dåliga självbevarelsedrift ;)

Och en fundering. Varför skrev iPhone-stavningen iPhone med stort P första gånger här ovanför, men inte andra?! En nattlig fundering..
Jag kanske borde sova ändå ;)

GRATTIS,!!!!!!!!:bump::love: vad kul! Jag blir lite avis samtidigt som jag undrar om jag någonsin ska våga igen.. Men åh vad mys med ett syskon!! :))

GRATTIS,!!!!!!!!:bump::love: vad kul! Jag blir lite avis samtidigt som jag undrar om jag någonsin ska våga igen.. Men åh vad mys med ett syskon!! :))

Kan tro att jag tänkt på just det massor, vågar vi skaffa en till? Jag mådde fruktansvärt där de första månaderna. Kanske många gånger sämre än jag visade. Både av psykiska och fysiska sviter efter förlossningen och så ett kolikbarn på det :( Samtidigt har jag nog hela tiden vetat att jag (vi) vill ha ett barn till. Nu inbillar jag mig också att jag kommer vägra vanlig förlossning och att vi har mer erfarenhet nu än med Milton. Inte för att det på något vis blir mindre jobbigt med två, men kanske litar man mer på sig själv, känner Sig tryggare i rollen och vågar be om hjälp. Var ju så himla stolt också och ville nog inte ha någon direkt avlastning.
Jag förstår dig helt och fullt i dina tankar, när jag tänker kolik så tänker jag inte i första hand på Milton, utan på dig och lilla Nellie..
Tack snälla för gratulationen!! Och kanske blev du inte mycket klokare av mitt inlägg ovan, men ändå ;)

Där sprack den pakten ;) Jag var duktig i en hel timme och försökte verkligen sova, men det går ju inte!!!!! Blir så irriterad och stressad när John Blund inte dyker upp.
Gick ner och kissade och tog ett par kokt medvursts-(stavning?)skivor och ett glas mjölk. Allt för att bryta inte-kunna-sova-mönstret. . .

Provar igen - godnatt!

Knapp

Vilka kontraster det är! Igår regn, blåst och plusgrader. Idag stjärnklart, vindstilla och minusgrader. Vilket pissväder vi har:crazy:

Min man fick 60 dagar wow av mig i julklapp och om jag vill att han ska använda dagarna alternativt se honom på kvällarna så har han fått ta min dator. Kan ju erkänna att jag hade aldrig gått med på det utan min padda :o apropå ingenting.

Vad ska ni andra äta till efterrätt imorgon om ni ska ha efterrätt? Jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag vill ha. Cheese cake, hemgjord glass, semifreddo eller något annat mumsigt....

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 133
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka