Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20
förstår vad du menar. Jag är ju nålrädd, så för mig har graviditeterna varit bra ur den synpunkten, folk behöver inte längre tvångshålla mig för att jag ska ta en spruta... Men det hindrade mig från att ge blod förut. Nu känns det helt ok, så länge jag slipper se eländet. Det var hemskt idag när jag inte hann titta bort, höll på att svimma och då var det bara ett litet stick i fingret.
@Emmah: nej, tabletter gör ingenting.
när samma sak hände förra gången så åt jag 3 tabletter varje dag, men det hade sjunkit med 10 enheter ändå när jag kom tillbaka 3 v senare. De tror som sagt att min kropp inte klarar av att ta upp järn så... Bm rekommenderade blodpudding och broccoli, vilket är ungefär det enda jag inte klarar av att äta.
Det bara växer i munnen.
mamma lovade att gå till en korv/köttaffär som ligger precis vid deras hus och köpa deras egengjorda blodpudding, men jag dricker nästan hellre blodet när J styckar ett djur nästa gång än blodpudding, ungefär så mycket tycker jag om det...
Äh, ska sluta gnälla nu, det är svårt bara, luften gick ur mig totalt. Hoppas att det känns bättre imorgon.
Håller på att lägga lilla S, brukar alltid ha en hand på henne och stryka henne över magen. Nu så glömde jag bort att stryka, utan höll handen stilla, så efter några sekunder suckade hon och började röra min hand upp och ned med hennes armar.
Sötnöt! Efter att jag började stryka henne på magen så somnade hon på 20 SEK, tröttmössan.