Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du trycker på den lilla knappen brevid 'citat-svar' på alla inlägg du vill citera nått ifrån och när du kommer till sista så trycker du på citat-svar.
Du trycker på den lilla knappen brevid 'citat-svar' på alla inlägg du vill citera nått ifrån och när du kommer till sista så trycker du på citat-svar.
Ha ha, det var ju ett smidigt sätt att göra det på! Jag har tagit citat svar och sen copy paste och klistrat ihop det... Men det tänker jag inte erkänna
Jag citatsvarar ganska ofta flera stycken, hur smidigt som helst men man får lite inlägg i räknaren på att göra så
Jag var bara tvungen att testa Jag har gjort såhär hittills: Läst ikapp alla sidor jag missat och sedan under tiden antecknat på telefonen viktiga saker jag vill svara på och sedan svarat i ett inlägg och bara skrivit namnet på den jag vill svara till först Men nu har jag ju lärt mig detta och kan använda mig av det istället
Fast jag får nog skämmas mest som vet hur man gör men är för lat för att använda det. Svarar flera gånger ist. Iaf nu från iPhone. För det är så jobbigt att hålla på och sudda och scrolla i inlägget på den.
Jag citatsvarar ganska ofta flera stycken, hur smidigt som helst men man får lite inlägg i räknaren på att göra så
Ha ha, det var ju ett smidigt sätt att göra det på! Jag har tagit citat svar och sen copy paste och klistrat ihop det... Men det tänker jag inte erkänna