Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
Ja i OJ-boken är det en båt och alla åker iväg, och då ska Milton vinka hejdå till alla Men fy fasen vad tråkig den är!
Är det dags? var jättelänge sen jag läste, för mina dagisbarn på den tiden, tack för tipset! Den ska inhandlas =) Och tack för de andra tipsen, fram med pennan och pappret här och skriva ner.
Sen är ju fortfarande djurböcker överlag bra, fast nu vill han ha med lite text så att man faktiskt Läser för honom och inte bara pekar på djuren och han gör djurläten. tack och lov säger jag, för att sitta där och peka är också skittråkigt
Ha, OJ! har vi också läst till förbannelse, jag hade lyckats förtränga den, faktiskt. Den och Hej!, det är nån där det regnar och de åker båt och så. Finns en som heter Aj! också, men den verkar bara gå ut på att de gör illa sig och varandra, så den har jag hoppat över. Tycker öht att det är mycket om att bli osams och slåss i Stina Wirséns böcker, Vem-böckerna framförallt.
Är det dags? är en favorit här hemma, den är helt ok även trettionde gången man läser den, tycker jag, och S blir lika lycklig varje gång när bebisen äntligen kommer. Bebis-böckerna är populära också, tror det är lite lagom spännande med att bebis blir lite rädd men sen kommer föräldrarna och allt blir bra igen. Och vilma-böckerna är bra, fast de har vi läst så mycket nu att jag undviker dem lite just nu.
Ja i OJ-boken är det en båt och alla åker iväg, och då ska Milton vinka hejdå till alla Men fy fasen vad tråkig den är!
Är det dags? var jättelänge sen jag läste, för mina dagisbarn på den tiden, tack för tipset! Den ska inhandlas =) Och tack för de andra tipsen, fram med pennan och pappret här och skriva ner.
Sen är ju fortfarande djurböcker överlag bra, fast nu vill han ha med lite text så att man faktiskt Läser för honom och inte bara pekar på djuren och han gör djurläten. tack och lov säger jag, för att sitta där och peka är också skittråkigt