Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
Stora killen!! Vad lång han har blivit, häftigt! Längtar till just den biten av 18-månaderskontrollen, dock inte sprutorna :S
Vad mysigt det där med att visa känslor, som Iggy gör, tänk vad de förstår! Milton är just nu enormt mammig. Det är helt nytt för mig, då han aldrig direkt har varit det tidigare, aldrig velat sitta i knät etc. Men nu så, och jag tycker oerhört mycket om det! Jag känner mig så älskad, behövd och uppskattad
Någon pratade om att era barn hjälper till i stallet, Oscar gör väl också det, AKB? Bär hinkar och så? Milton är inte mycket för att hjälpa till
Däremot slänger han spån lite hej vilt, roligast är att slänga det genom dörren, som har ca en halvmeter ner till marken, eftersom där inte är fixat en ramp än. Men vad gör väl det? Bara jag hinner mocka och göra stallet utan en skitsur Milton hängande i hasorna, så är jag evigt nöjd.
Helgen då: Här står endast studier på schemat, så mycket jag hinner, suck.. Imorgon ska sambon jobba, jag ska hämta hösilage och köpa kraft. Och så har jag Milton. Och så skulle jag behöva hämta hem ved.
Söndag, sambon jobbar igen börjar dock 12, så innan det hinner jag ju plugga). Och efteråt. Ja och så ska vi hinna med en middag hos mamma och pappa imorgon kväll, vilket ska bli supermysigt!
har tenta på tisdag och förstår inte hur jag ska få ihop det.. Allt mitt hopp ligger på måndag, då allt helst ska sitta, vilket det inte kommer att göra, men ändå..