Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Jag fick också visa leg för att köpa red Bull senast!
men jag trodde att de höjt till 18 år? Då brukar jag alltid få visa.
när jag var på Statoil en gång och skulle hämta ut paket så frågade kassörskan om jag hade mina föräldrar som kunde köra med mig, för det var ganska tungt...
*kl*
Alltså, ursäkta, men, JÄVLA PISSDAG!!! har mått så dåligt och kräkts upp allt, håller på att bli helt knäckt. Tårarna bara forsar och jag är helt utmattad.
S är ju inne i en period då hon sover dåligt, och när hon vaknar mitt i natten så innebär det att både jag och sambon är helt slut. För honom har det inte större betydelse än att han är trött på jobbet, jag kräks hela dagen.
Min väninna
skulle rida min lilla B idag, så jag var tvungen att gå ned till hagen och hämta honom, varvid en olydig ponny springer ut, genom den minimala öppningen mellan mitt sto och stolpen. Suck. Så där står jag med två spattiga unghästar på 3 och 4 år och en ponny på 5 år som flyger runt. Mina hästar var dock SÅ duktiga, trodde de skulle flyga i luften, men när jag röt ifrån så stod de stilla som lamm.
det var ju bara att ta in mina i hagen, springa och jaga ponny, in med ponny i hagen, spark i bringan på ponnyn när han försökte samma sak igen (ja, jag var less) och sen upp med mina och sen spy.
så har det fortsatt resten av dagen.
Är så LESS på att få se min halvsmälta mat komma upp igen, ur både mun och näsa. Jag klarar snart inte mer.