Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
åh vad skönt att du inte tog min peppning som något jobbigt. Jag tycker att du är väldigt stark som lyckats gå ner 8 kg. Det är ju mycket! Att man sen går upp en del igen, så är det ju tyvärr för många. Vad har du för strategi? Inga sötsaker bara, eller inlagt mer motion också?
Mikan, Nu har jag sett henne (efter att först ha letat på fel sjukhus hela gårdagen, hehe). Vilken sötnos!!
så sött med hår, mina killar har ju inte haft många fjun på skallen. Namnet passar bra. Vill du inte slänga in den bilden här? (webbisar alltså)
Zody. Ja, fy fan vad jag hatar cancer jag med. Allt för många i min närhet har tagits ifrån mig av den grymma sjukdomen.. Dessutom, av min mammas 5 syskon, så har alla 4 systrar fått bröstcancer. Kul gen att ha, nä fy
Läkarna misstänker att min mormor har magcancer nu, för hon har så ont i magen och problem med mat osv. Min farmor gick bort av livmoder- och skelettcancer. (bara för att nämna några)
Michaellan, Jag hade ju tänkt komma den 22:a. Men si det gick inte
Sambon skulle till Västerås den helgen och mamma och syster är borta på öppet hus på syrrans skola, så jag är själv hemma med båda barnen.. Å jag tar INTE med mig 2 torpeder till en träff. Skittråkigt, men jag får hänga på nästa gång helt enkelt. För jag vill ju träffa er alla.
Modett, Fan vad impad jag är över er som kan välja bort det göttaste i matväg (dvs kolhydraterna). Det skulle jag aldrig palla.