Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Nej det händer inget speciellt skojigt i veckan bara en tråkig jobbarvecka.
Nej det händer inget speciellt skojigt i veckan bara en tråkig jobbarvecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja enligt skolboken är det vanligast att få kindtänder före hörntänder
Jag kände den när svullnaden gick ner. Den har inte varit där förut. Tyckte det var konstigt att ha inflammation bredvid liksom, när själva hålet efter tanden var ok. När jag drog ut en annan visdomstand som kom det ut flera benbitar genom tandköttet under en ganska lång tid. Det kanske blir så nu också.
Hum du/ni får boka in något skojjigt till helgen som livar upp den tråkiga veckan. Vi har också en relativt tråkig vecka framför oss. Sambon börjar imorgon och slutar sen på måndag morgon. Vi har ingen bil som vanligt när sambon jobbar så vet inte alls vad vi ska hitta på här hemma. På tisdag är det iaf dax för bm igen, lite kul iaf!
Jag måste bara berätta om mina fynd i helgen. Vi var på en barnmarknad, skulle inte köpa nåt utan bara titta vad som fanns. Men jag hittade en isbjörn of sweden jacka i nyskick för 40kr Jag tror inte de hade riktig koll på vissa märken. Köpte även en Reimaoverall i fint skick för 80kr och det hängde flera stycken i olika stl för knappt några pengar alls.
Ja det fanns svart/grå och hel blå också men tyckte att denna färg va lite roligare.