Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
Jag kan verkligen rekommendera att bygga häststall. Hade vi inte planerat ett stall till hade du kunnat få mitt exemplar.
*kl*
Håller på att natta min tokigt övertrötta dotter. Det märks att dagis tar på hennes krafter nu. Imorgon är första dagen själv, vi tränade på (kg kände att jag behövde det mentalt inför imorgon, slår man upp känslomässig mes i nationalencyklopedin så kommer det upp en bild på mig nämligen) ge Selma till fröken idag och jag sa hejdå, som när jag gick på toa eller liknade istället för att ta henne med. VARJE gång störtgrinade hon och så fort jag kom bakom hörnet så tystnade hon. Så det är bara att stålsätta sig och svälja tårarna och impulsen att vilja knocka fröken, slita Selma ur hennes armar och springa därifrån med henne.
Är lite kluven också. Jag och sambon hade ett möte med vår säkerhetsansvarige ang hemma och Selma när hon går på dagis. Vi ska ju bygga ut och ska gå igenom säkerhetsaspekten i utbyggnader, kameror ute osv. Han har ju koll på oss, mer än vad man vill, och han är, jag ska inte säga arg, men irriterad, för att jag lägger ut så mycket av mig själv på nätet. Att jag fortfarande har publikt telefonnummer, använder Facebook och lägger ut bilder osv. Men jag är lite kluven, var drar man gränsen för säkerhet och att leva "livet"?
Jag är inte ute och festar, jag lever ett (nu somnade Selma förresten, haha) tillbakadraget liv, jag har ingen hög inkomst och syns inte på några rikast i landet listor, jag är inte kaxig och hörs inte i en stor mängd (vilket mest beror på att jag är rädd för stora folkmassor, men ändå) och jag lägger inte ut mycket bilder på saker som man kan vilja ta. Ska jag ändå behöva vara anonym och inte kunna använda facebook som vilken normal person som helst? Jag vet inte... Var drar man som sagt gränsen? Skulle det hända något så skulle jag inte tveka på att ta bort min användare, så egentligen är det väl korkat att ha kvar den.
Jaja, lite skitsnack, men jag känner mig lite urlakad efter att ha fått värsta föreläsningen och fått reda på saker som man kanske skulle mått bättre av att inte veta. Det är många nätter jag vaknar kallsvettig av att jag Drömt att någon skadat eller kidnappat Selma. Hade vi inte haft en kamera i hennes rum hade jag varit vansinnig och rusat in i hennes rum 20 gånger om natten. det är verkligen min värsta mardröm.