Världscupsfinalerna

Kändes lite snopet när det tog slut precis vid uppstarten av ceremonin. Det var ju ändå två svenskar på pallen. Inte så bra planerat av SVT.

Kan man se hela på ClipMyhorse tro?

Ja det finns så många andra sporter svt visar där de visar hela tävlingen oavsett hur bra Sverige är. Att vi har ryttare i världsklass med vinstchans kan knappast ha undgått SVT vid detta laget liksom. Men känns fortfarande som att de inte behandlar ridsporten på samma sätt aom alla andra sporter,. Bara att de på alla deltävlingar får sitta i en studio och kommentera det och inte vara på plats visar på att de snålar lite. Visst har bevakningen på ridsport blivit bättre i SVT men den kunde vara ännu vassare.

Ja det finns så många andra sporter svt visar där de visar hela tävlingen oavsett hur bra Sverige är. Att vi har ryttare i världsklass med vinstchans kan knappast ha undgått SVT vid detta laget liksom. Men känns fortfarande som att de inte behandlar ridsporten på samma sätt aom alla andra sporter,. Bara att de på alla deltävlingar får sitta i en studio och kommentera det och inte vara på plats visar på att de snålar lite. Visst har bevakningen på ridsport blivit bättre i SVT men den kunde vara ännu vassare.
Jag är iofs mycket nöjd med att de inte är på plats i år.

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 696
Senast: mars
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
872
Senast: Squie
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 677
Katthälsa Min lilla gosse har fått en rispa på hornhinnan på ena ögat och är nu ordinerad ögondroppar och smärtstillande i 8 dagar. Han är en...
Svar
1
· Visningar
444
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama