Å så synd! Jag började titta precis när han red ut. Jag tyckte att han red så trevligt i fredags.Amerikanen borde få bonuspoäng för trevlig och hästvänlig ridning på spänd och skrämd häst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å så synd! Jag började titta precis när han red ut. Jag tyckte att han red så trevligt i fredags.Amerikanen borde få bonuspoäng för trevlig och hästvänlig ridning på spänd och skrämd häst!
Å så synd! Jag började titta precis när han red ut. Jag tyckte att han red så trevligt i fredags.
Håller med. Bitvis ser det lätt ut och bitvis ser det ut som hon har ett ton häst i handen...Jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag tycker om Inessa och Mr X. De pendlar verkligen för mig fram och tillbaka i varje rörelse..
Jag tycker det är dags för henne att byta musik, hon har ju haft den i evigheters evigheter. Fast jag gillar iofs Patriks Depeche-musik trots att jag sett det ganska många gångerÄr det någon mer än jag som på något vis känner sig lite snuvad på konfekten gällande Tinne och Anton? Uppenbarligen är det ett av de bästa ekipagen vi har, men i början så kändes det liksom som att det skulle kunna uträttas stordåd och nu blev det "bara" såhär. Prydligt men lite tråkigt och med matta bakben.
Är det någon mer än jag som på något vis känner sig lite snuvad på konfekten gällande Tinne och Anton? Uppenbarligen är det ett av de bästa ekipagen vi har, men i början så kändes det liksom som att det skulle kunna uträttas stordåd och nu blev det "bara" såhär. Prydligt men lite tråkigt och med matta bakben.
Jag var på plats och det var verkligen hugget som stucket mellan HP och Tinne. Tycker faktiskt lite synd om Tinne idag. Tycker hon var värd vinsten på hemmaplan och allt och då är jag inte ett Tinnefan.
Miata är inte värdig Emelies fina ridning. Ska bli kul att se henne när någon av hennes unga stjärnor är uppe i GP. Miata är ju så tråkig att klockorna stannar. Fin ny kür dock.
QUOTE]
Om man ska vara petig så är det faktiskt ryttarens hand o ridning för dagen som gör att hästen gapar så.