Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att domarna var väl hårda på Emilies miss. Treor för det där kändes inte så rättvisst när ettorna satt som ett smäck. Tror inte det varit samma hårda bedömning på en annan mer känd ryttare.
Vilkenppoäng fick Patrik? hittar inget ställe med liverapportering på nätet och är på väg till scandinavium för kvällens hoppning.Väldigt spännande inför küren, supertajt i toppen!
74,3 procent någonting har jag för mig. Precis efter Tinne.Vilkenppoäng fick Patrik? hittar inget ställe med liverapportering på nätet och är på väg till scandinavium för kvällens hoppning.
Irländska ekipaget är minsann en ny kul bekantskap! ...och även toppryttare hamnar helt plötsligt med för långa tyglar
Nu drar det igång igen, fler som sitter bänkade?
Ja jag, trots att jag inte är någon expert på dressyr eller har ridit på många år. Men det är så kul att se på
Inte jag heller, så mina kommentarer består mest i "åh vad fin färg på fracken" Men det är roligt som sagt!
Tror det är svårt i küren eftersom alla rider egna program och domarna inte vet vad som ska komma. Kan inget om bedömning av kür men jag gissar att den är annorlunda mot de vanliga dressyrprogrammen.Mycket trubbel för ryskan nu, men har vi fått se några siffror hittills? I fredags syntes det ju på vissa rörelser i hörnet men inte nu?
Man kanske inte får sitta och ha en konversation med pållen, men litegrann märks nog inte Förr fick man väl avdrag när man klappade hästen men det tycker jag är ganska vanligt att ryttarna gör idag.En fråga från en som typ ingenting kan; får man som ryttare prata med hästen under programmet?