Världscup finalen GBG

Sv: Världscup finalen GBG

Kl
Hoppas Tinne slår Allinde. Gillar inte riktigt det ekipaget. P må vara hur svårriden som helst men det ser ofta ut som en dragkamp mellan två väldigt starka viljor. Gaal däremot....love it!

*kl*

Trodde faktiskt aldrig att Undercover skulle bli så här bra. EG är verkligen så otroligt skicklig!

Men la ni märke till hans plastrongnål? Alltså det är jättebra att det kommer in extremt kapitalstarka sponsorer i sporten. Men kring just Glock här jag ett visst bekymmer med den moraliska aspekten kring vad företaget faktiskt gör.

Senast ändrad:

Tyckte jag också. Nästan lite sövande men hans framben är ju desto bättre

Senast ändrad:

*kl*

Trodde faktiskt aldrig att Undercover skulle bli så här bra. EG är verkligen så otroligt skicklig!

Men la ni märke till hans plastrongnål? Alltså det är jättebra att det kommer inte extremt kapitalstarka sponsorer i sporten. Men kring just Glock här jag ett visst bekymmer med den moraliska aspekten kring vad företaget faktiskt gör.

Vad gör företaget? Har noll koll.

KL

Så Tinne blev fyra? SVTPlay gillar inte utlandssvenskar så jag kan inte se direktsändningen.

Ja, jag tycker att hennes ritt såg mycket bra ut och den nya küren passade dem bättre.

Gud vad glad jag är att Damon Hill vann!!!!!! Även om Adelinde var suverän så är Damon Hill mer lösgjord och äntligen så lönar det sig.. går i samma spår som OS :)

KL
Damon Hill var verkligen bäst idag. Roligt att se en värdig vinnare. Och Tinnes ritt gav mig rysningar. Ett sånt mjukt och härligt samspel de har. Gal är en helt grym ryttare. Han kan nog plocka fram en diamant ur vilken häst som helst. Hatten av.

Fantastiskt att alla svenskarna hamnade på topp-tio! Vilken härlig eftermiddag och vad peppad man blir till att rida bättre:D!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka