Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, måste vara galet usel kvalitet . Hittills har den gått sönder av att man springer med den i full fart in i karmen på hundluckan, av att man har den som kampleksak, att man trycker sig fram som en säl i soffan och av att brorsan äter på den.Det vekar vara någon form av kvalitetsproblem med kragen @Migo
Om blickar kunde döda....
Inte fick han äta min ostmacka heller!Om blickar kunde döda....
Inte fick han äta min ostmacka heller!
Ja, måste vara galet usel kvalitet . Hittills har den gått sönder av att man springer med den i full fart in i karmen på hundluckan, av att man har den som kampleksak, att man trycker sig fram som en säl i soffan och av att brorsan äter på den.
Han har fått en ny nu...
Så jäkla bra med vinthundar. Man slänger på en munkorg och så slipper man vassa trattar kommande i full fart mot låret..
Vad har han gjort?
Han och hans bror leker lite väl brutalt, och när det sker i full fart så har det råkat bli en reva i huden. Munkorg monterar Sonic av sig på tre röda (han tar av sig tratten också om jag inte har koll) och dessutom skulle han nog kunna mecka ut tungan igenom?