• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Insanity
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 677
Sv: Värkar?

Hej
Ja men vad skönt! Vad fin den är och mamman oxå.
Det var väl skönt att de gick så lätt. och fort gick det oxå.Var rädd om honom nu så han inte blir kall och sjuk när de regnar så på nätterna dom ligger ju så mkt dom små liven. Sen är ju knottena förjävliga nu. Hoppas det fortsätter rulla på bra nu.Krama lillen.;):bump::love::rofl:

Sv: Värkar?

Mitt sto har rejäla förvärkar, och de syns i alla fall.
Ligger raklång i boxen ett par ggr varje natt och stönar och kvider, andningsfrekvensen är hög och de första 2 ggr lindade jag svansen och trodde fölis var på G :o

Sedan när värkarna gått över (efter 10-45 min) reser hon på sig och skakar på sig och äter vidare som om ingenting har hänt.

Hur har det gått har du fått nån fölis ännu?
Mitt sto har haft liknade förvärkar i snart en vecka. Fölisen borde väl dyka upp snart.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En anhöring har blivit påkörd av en epa och polisen la ner direkt, tydligen för att det är för svårt att fastställa vem som varit... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 423
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket... 2
Svar
20
· Visningar
1 406
Senast: tott
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 097
Senast: Dorinda
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka