Varifrån denna märkligt söta doft?

Sv: Varifrån denna märkligt söta doft?

Det måste jag testa! Annars tror jag det kan vara nån död mus kanske i väggen som fastnat på nått sätt? Åkern kan det kanske vara. Bonden gödslade för inte så länge sedan men värsta lukten är borta.

Men athena vad jag heter här på bukefalos vad har det att göra med att det luktar sött i sovrummet fattar jag inte :confused:. Äter iofs mkt godis. Kanske utsöndrar jag den lukten men då borde det väl vara i hela huset?
 
Sv: Varifrån denna märkligt söta doft?

Det måste jag testa! Annars tror jag det kan vara nån död mus kanske i väggen som fastnat på nått sätt? Åkern kan det kanske vara. Bonden gödslade för inte så länge sedan men värsta lukten är borta.

Död mus luktar inte det minsta sött. Det luktar bara vidrigt och råäckligt.
 
Sv: Varifrån denna märkligt söta doft?

Haft några möss inne och katten tar ju in några ibland. Äckligt ja men lite söt doft. Unket. Vidrigt. På ett ställe jag jobbade på hittade jag en död mus bakom en byrå och den hade legat flera månader. Hela rummet hade en väldigt unken, söt och kväljande doft som var svår att få bort. Gissar att muskiss är rätt svårt att få bort speciellt från möbler. Madrasserna var omöjliga att få fräscha.
 
Sv: Varifrån denna märkligt söta doft?

Kolla om du hittar en boxer eller liknande under sängen då, det är ju sött :D

IMG_0863.jpg
 
Sv: Varifrån denna märkligt söta doft?

Men athena vad jag heter här på bukefalos vad har det att göra med att det luktar sött i sovrummet fattar jag inte :confused:. Äter iofs mkt godis. Kanske utsöndrar jag den lukten men då borde det väl vara i hela huset?

Det var nog inte en seriös gissning ens på ett litet hörn ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 206
Senast: Jahaja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 192
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 971
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 356
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp