Skönt att allt såg bra ut!Tidigt ultraljud idag och allt såg bra ut. Det var en sprattlig sak där inne Nu känns det lite mer verkligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att allt såg bra ut!Tidigt ultraljud idag och allt såg bra ut. Det var en sprattlig sak där inne Nu känns det lite mer verkligt.
Välkommen till tråden och grattis!!Nu får jag hoppa in här
Fick plus på stickan idag efter 4de i seminstationen
Är så glad att jag kunde bli gravid! Nu är det en evighet tills BF (om det går vägen) Men steg 1 är avklarat.
14 Maj har jag kunnat räkna ut BF till.
Det var två ägg som seminerades. Så risken finns att det kan vara två.
Jag går in i v. 8 imorgon och sen igår har jag haft lite bruna flytningar - vet inte om jag behöver vara orolig?
Ingen vidare smärta i magen, bara pyttelite längst ned i magen ibland eller om det är oroskänslor?
Det är tyvärr bara att vänta och se, alternativt göra ett VUL (privat, sjukvården är inte alltid så generösa på det om man inte har väldigt ont tex).Jag går in i v. 8 imorgon och sen igår har jag haft lite bruna flytningar - vet inte om jag behöver vara orolig?
Ingen vidare smärta i magen, bara pyttelite längst ned i magen ibland eller om det är oroskänslor?
Tack! Jag hoppas jag får stanna hela resan ut Ja visst är det spännande! Vi får se vad som sägs på vul om några veckor.Välkommen till tråden och grattis!!
Vad spännande med antalet..
Nu vet typ hela mitt jobb att jag har en liten en i magen. Skulle ju som sagt varit instruktör den här veckan, vilket jag inte får när jag är gravid, så alla som jag träffar inne på kontoret undrar förstås vad jag gör där inne eftersom jag bara tänkt jobba två veckor till i yttre tjänst sen så är det väl lika bra att alla vet, även om jag börjar bli trött på att berätta det hela tiden. Kärt besvär
När jag var gravid sa jag på en samling, där typ alla var, att jag skulle till barnmorskan. Klart haha.Jag borde också ”komma ut” som gravid på jobbet (chefen vet dock sedan länge) Nu har vi berättat för våra familjer och närmsta vänner. Väntar dock på rätt tillfälle. Hur la ni fram det? Vill inte göra för stor grej av det (tycker inte om att vara i centrum). Tänker att jag berättar för närmsta arbetsgruppen först och sen för yrkeskollegorna. Därefter är nog ryktet igång så då behöver jag inte oroa mig för det.
Går in i v 16 imorgon och tycker att det börjar synas lite nu. Vissa högre byxor börjar sitta tight i midjan. Beställde faktiskt ett par gravidtreggins igår. Känns bra att ha ett par tillhands när det inte går längre.
Håller tummarna!!Jag vaknade imorse med bruna flytningar..
har fortsatt nu under förmiddagen och lite odefinierbara smärtor/hugg emellanåt..
Magkänslan är dålig och hade jag inte varit på jobbet hade jag åkt in för att kolla.
Jävla skit detta.
Det är tyvärr bara att vänta och se, alternativt göra ett VUL (privat, sjukvården är inte alltid så generösa på det om man inte har väldigt ont tex).
Jag vaknade imorse med bruna flytningar..
har fortsatt nu under förmiddagen och lite odefinierbara smärtor/hugg emellanåt..
Magkänslan är dålig och hade jag inte varit på jobbet hade jag åkt in för att kolla.
Jävla skit detta.
Men nä. Håller tummar!Jag vaknade imorse med bruna flytningar..
Jävla skit detta.
Jag håller tummarna för dig att allt är bra!Jag vaknade imorse med bruna flytningar..
Jävla skit detta.
Jag vaknade imorse med bruna flytningar..
Jävla skit detta.