Vet knappt om jag vågar skriva för då jinxar jag väl men jag mår oförskämt bra? Vaknar någon gång på natten men kan för det mesta somna om, annars går jag ju på gravidpenning och kan sova lite när jag vill under dagen för att ta igen mig. Soffan har blivit väldigt låg och svår att ta sig upp ur och ibland gör bebis en roundkick som jag tror träffar samtliga inre organ för det gör då sablans ont. Men annars bra!
Det enda är väl att jag (såklart) får lite katastroftankar om att det har gått för bra, vi blev gravida snabbt, jag har inte mått dåligt en dag etc. Får det vara så här bra? Kan det gå hela vägen? Ibland tänker jag att jag skulle vilja evakuera bebben NU för när hon är utanför kroppen kan jag i alla fall se att hon är ok, om ni förstår hur jag menar. Är alldeles precis inne i vecka 33.
@Lönn vi har köpt precis en sån bedside crib som blir en vanlig spjälsäng sen tror det kommer bli bra!
Förstår precis hur du menar, inser ju såklart rent logiskt att det bästa för bebis är att vara kvar i magen tiden ut, men har nog känt i flera veckor (och jag är bara i v 31 än ) att bebis kanske skulle ha det bättre på utsidan ändå och att jag vill plocka ut hen nu för säkerhets skull. Helt ologiskt, men det är väl svårt att undvika katastroftankarna antar jag.