Jodå det går nog. Alla runt mig är otroligt stöttande och "men ska du verkligen" men man är ju envis som synden.Det där låter verkligen tufft! Jag tycker att det låter fullkomligt orimligt att mocka överhuvudtaget, jag lyfter liksom inte ens en matkasse just nu...
Jag kan verkligen känna igen mig i din oro för att vara utmattad inför förlossningen. I fredags kväll, efter en lång dag i skolan, hundrastning, hemmafix och sen middag borta var jag så trött att jag mådde ordentligt illa och hela kroppen bara skakade. Då insåg jag att det är ohållbart att hålla ett sånt tempo fortsatt, för om min förlossning hade dragit igång just då hade jag haft ett uselt utgångsläge. Jag insåg att jag MÅSTE vila, särskilt som jag inte får så mycket sömn om nätterna.
Jag önskar att du hade kunnat göra det du beskriver och pysa iväg på hotell ett par dar, men jag antar att det inte är möjligt?
Du har ett litet barn och stall, så jag förstår att det inte är lika enkelt för dig som för mig att bara bestämma dig för att vila mer, men finns det något sätt att hitta tid att vila, kan du få mer avlastning på något sätt?
Nästa vecka är sista där jag jobbar i firman. Även om det är sporadiskt och få timmar så ska det bli skönt att slippa och koppla bort en aning även om jag har tonvis med administration. Vill bli klar med deklarationen och annat så att jag inte måste sitta nyförlöst med den...
Borde gått hem för längesen men det är svårt när man står med lokalhyra och fasta kostnader i företaget och ingen inkomst. Då blir man tvungen att jobba ända in i kaklet
Det svåra är sömnbristen. Sonen har en dålig sovperiod och det är bara mamma som duger. Många uppvak och när klockan närmar sig 4 är det svårt att somna om. Även om man sovit få timmar är det som att kroppen tycker att det är morgon.