Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vi har det så jävla varmt just nu. Finns typ ingen svalka i hela huset. Jag går runt i bh och trosor och är ändå genomsvettig. Frank har haft sitt grinigaste dygn någonsin. Enda sättet det går att söva honom är genom att bära runt i sele- jag blir ännu varmare. Jag är helt slut pga haft honom själv hela natten. Mannen har jobbat och varit uppe hela natten och blev dessutom utsatt för ett hot på jobbet som hans chef egentligen vill polisanmäla men som sambon inte är sugen på pga att han har ett ovanligt namn och är rädd för att råka illa ut. Till råga på allt fyller jag år. Fy. Lätt värsta födelsedagen ever. Nu kan det väl bara bli bättre och svalare?
Usch och fy, grattis i alla fallAlltså vi har det så jävla varmt just nu. Finns typ ingen svalka i hela huset. Jag går runt i bh och trosor och är ändå genomsvettig. Frank har haft sitt grinigaste dygn någonsin. Enda sättet det går att söva honom är genom att bära runt i sele- jag blir ännu varmare. Jag är helt slut pga haft honom själv hela natten. Mannen har jobbat och varit uppe hela natten och blev dessutom utsatt för ett hot på jobbet som hans chef egentligen vill polisanmäla men som sambon inte är sugen på pga att han har ett ovanligt namn och är rädd för att råka illa ut. Till råga på allt fyller jag år. Fy. Lätt värsta födelsedagen ever. Nu kan det väl bara bli bättre och svalare?
Grattis på födelsedagen.Alltså vi har det så jävla varmt just nu. Finns typ ingen svalka i hela huset. Jag går runt i bh och trosor och är ändå genomsvettig. Frank har haft sitt grinigaste dygn någonsin. Enda sättet det går att söva honom är genom att bära runt i sele- jag blir ännu varmare. Jag är helt slut pga haft honom själv hela natten. Mannen har jobbat och varit uppe hela natten och blev dessutom utsatt för ett hot på jobbet som hans chef egentligen vill polisanmäla men som sambon inte är sugen på pga att han har ett ovanligt namn och är rädd för att råka illa ut. Till råga på allt fyller jag år. Fy. Lätt värsta födelsedagen ever. Nu kan det väl bara bli bättre och svalare?
Åh lider med dig! Men stort grattis på födelsedagen!Alltså vi har det så jävla varmt just nu. Finns typ ingen svalka i hela huset. Jag går runt i bh och trosor och är ändå genomsvettig. Frank har haft sitt grinigaste dygn någonsin. Enda sättet det går att söva honom är genom att bära runt i sele- jag blir ännu varmare. Jag är helt slut pga haft honom själv hela natten. Mannen har jobbat och varit uppe hela natten och blev dessutom utsatt för ett hot på jobbet som hans chef egentligen vill polisanmäla men som sambon inte är sugen på pga att han har ett ovanligt namn och är rädd för att råka illa ut. Till råga på allt fyller jag år. Fy. Lätt värsta födelsedagen ever. Nu kan det väl bara bli bättre och svalare?
Skönt att magen är bättre!Jag har inte skrivit här i tråden på ett tag, men jag läser allt ni skriver och tycker att det är så skönt och betryggande på något sätt, både att läsa när någon har det bättre eller sämre än vad vi har det för tillfället. Lite brothers (eller sister blir det ju) in war, skönt med andra som så väl förstår exakt hur man mår och känner sig just nu.
Skulle gärna hinna skriva i tråden, men på dagarna kräver Idun ständig uppmärksamhet. Det är väldigt sällan som hon somnar eller sover annat än i barnvagn som rör sig, bil som åker eller i min famn. Så fort jag försöker lägga ner henne så vaknar hon. Enstaka tillfällen så sover hon en liten skvätt till i barnvagn eller babyskydd när det står stilla. Då gäller det att passa på att göra sånt som kräver båda händerna
MEN! Vi är typ helt övertygade om att hon är mjölkproteinallergiker. Sen jag slutade så har koliken försvunnit. Mannen måste fortfarande gå 1-3 timmar med henne i bärselen på kvällen, men all annan tid så är hon mer gnällig bebbe, snarare än hysteriskt skrikande och dödsledsen. Gnäll kan jag ta när som, bara jag slipper se henne ha så vansinnigt ont som hon hade, och bara vi får lite lugnt och ro. Nätterna är fortsatt mycket till ganska trevliga. Hon sover i princip alltid ett lite längre pass på natten (2½-4 timmar) och vissa kvällar somnar hon om och sover 3 timmar till. Så på det stora hela så är det mest mysigt med att ha bebis just nu.
Jag är mest chockad över alla känslor jag har. Jag visste att jag skulle älska mitt barn, men det här? Galet ju, och inte alltid helt bekvämt att ha såna översvämmande känslor. Vi fick barnvakt för första gången de här 7 veckorna idag. Gick på bio på mannens födelsedag. Trodde att jag bara skulle tycka att det var skönt, men det var ju skitläskigt!! Har ni andra prövat på att få någon barnvakt någon timma hittills?
Håller med om att detta är en jättebra tråd för att få stöd i, så skönt att få höra att andra går igenom samma sak och att man inte är ensam i världen även om det kan kännas då ibland.Jag har inte skrivit här i tråden på ett tag, men jag läser allt ni skriver och tycker att det är så skönt och betryggande på något sätt, både att läsa när någon har det bättre eller sämre än vad vi har det för tillfället. Lite brothers (eller sister blir det ju) in war, skönt med andra som så väl förstår exakt hur man mår och känner sig just nu.
Skulle gärna hinna skriva i tråden, men på dagarna kräver Idun ständig uppmärksamhet. Det är väldigt sällan som hon somnar eller sover annat än i barnvagn som rör sig, bil som åker eller i min famn. Så fort jag försöker lägga ner henne så vaknar hon. Enstaka tillfällen så sover hon en liten skvätt till i barnvagn eller babyskydd när det står stilla. Då gäller det att passa på att göra sånt som kräver båda händerna![]()
MEN! Vi är typ helt övertygade om att hon är mjölkproteinallergiker. Sen jag slutade så har koliken försvunnit. Mannen måste fortfarande gå 1-3 timmar med henne i bärselen på kvällen, men all annan tid så är hon mer gnällig bebbe, snarare än hysteriskt skrikande och dödsledsen. Gnäll kan jag ta när som, bara jag slipper se henne ha så vansinnigt ont som hon hade, och bara vi får lite lugnt och ro. Nätterna är fortsatt mycket till ganska trevliga. Hon sover i princip alltid ett lite längre pass på natten (2½-4 timmar) och vissa kvällar somnar hon om och sover 3 timmar till. Så på det stora hela så är det mest mysigt med att ha bebis just nu.
Jag är mest chockad över alla känslor jag har. Jag visste att jag skulle älska mitt barn, men det här? Galet ju, och inte alltid helt bekvämt att ha såna översvämmande känslor. Vi fick barnvakt för första gången de här 7 veckorna idag. Gick på bio på mannens födelsedag. Trodde att jag bara skulle tycka att det var skönt, men det var ju skitläskigt!! Har ni andra prövat på att få någon barnvakt någon timma hittills?
Alltså vi har det så jävla varmt just nu. Finns typ ingen svalka i hela huset. Jag går runt i bh och trosor och är ändå genomsvettig. Frank har haft sitt grinigaste dygn någonsin. Enda sättet det går att söva honom är genom att bära runt i sele- jag blir ännu varmare. Jag är helt slut pga haft honom själv hela natten. Mannen har jobbat och varit uppe hela natten och blev dessutom utsatt för ett hot på jobbet som hans chef egentligen vill polisanmäla men som sambon inte är sugen på pga att han har ett ovanligt namn och är rädd för att råka illa ut. Till råga på allt fyller jag år. Fy. Lätt värsta födelsedagen ever. Nu kan det väl bara bli bättre och svalare?
Jag har inte skrivit här i tråden på ett tag, men jag läser allt ni skriver och tycker att det är så skönt och betryggande på något sätt, både att läsa när någon har det bättre eller sämre än vad vi har det för tillfället. Lite brothers (eller sister blir det ju) in war, skönt med andra som så väl förstår exakt hur man mår och känner sig just nu.
Skulle gärna hinna skriva i tråden, men på dagarna kräver Idun ständig uppmärksamhet. Det är väldigt sällan som hon somnar eller sover annat än i barnvagn som rör sig, bil som åker eller i min famn. Så fort jag försöker lägga ner henne så vaknar hon. Enstaka tillfällen så sover hon en liten skvätt till i barnvagn eller babyskydd när det står stilla. Då gäller det att passa på att göra sånt som kräver båda händerna
Härligt! Om inte jag hade varit uppe på toa inatt tror jag faktiskt att Nora hade fortsatt sova hon med. Vi får se hur det blir ikväll, men hon har somnat i nestet med mig bredvid 2 kvällar nu i alla fall!Gissa vem som sovit en hel natt (22.30-6.00) utan mat eller uppvak i natt? Den här tjejen!
Visa bifogad fil 30941
Jag gissar att du istället för att njuta fullt ut av att hon sov började fundera pa om allt var bra, tittade tusen ganger om hon andades och önskade att hon skulle vakna sa ni kunde gosa lite.![]()