Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte så säker. De som inte har skrivit kan ju vara på g. Ja så när du inte skriver tänker iaf jag att nu är det nått på g här. Så nu blev jag besvikenBlir lika besviken varje gång jag tittar in här
Hade hoppats att iaf någon skulle ligga med värkar nu eller redan fått sin bebis, men så verkar inte vara fallet denna gången heller
Babyland hade tydligen bara denna att välja på så inte så mycket val ^^Vet inte om det är transportören som sköter sms:en. Men tror det. Vi får dels ett följa-sms. Och så får vi ytterligare ett när de är i närheten. Så man kan vara lite beredd.
Sant. Får hoppas det är några bebisar födda i morgon bittiVar inte så säker. De som inte har skrivit kan ju vara på g. Ja så när du inte skriver tänker iaf jag att nu är det nått på g här. Så nu blev jag besviken
Synd. Är kanske bara min del av landet de kör. Men huvudsaken är att grejerna kommer.Babyland hade tydligen bara denna att välja på så inte så mycket val ^^
Alltså måste tråden "det värsta som kan hända under en förlossning" ligga som första tråd när man loggar in
Usch får ont i magen så fort jag ser rubriken
Handledsskydd dygnet runt, problemet är att de handledsskydden jag fått till karpaltunnlarna inte riktigt funkar för morbus de quervein. Så har en sort på nätterna och en på dagarna. Men de är så jäkla otympliga. Mot armbågarna har jag inte fått något.
Det värsta är väl att jag redan opererats en gång (efter förra förlossningen) då det inte gick över, men jag hoppas det släpper denna gången. Just nu kan jag inte ens bre en macka eller hålla mobilen med högerhanden utan att handen värker och domnar bort
Har liksom många andra också problem med sömnen. Vaknar varje gång jag behöver byta sida, vilket är ganska ofta Sen kan det vara halsbränna, kissenödig, mensvärk eller ibland bara av att jag känner mig pigg Har börjat med att lyssna på en poddcast när jag ska somna för att slippa ligga och tänka på hur svårt det är att somna. Har funkat rätt bra faktiskt Men har ju turen att vara hemma på dagarna så brukar faktiskt kunna somna 1-2 timmar mitt på dagen så känner ändå inte att jag har någon direkt sömnbrist
Känner samma sak. Jag var dum nog att gå in och läsa också... Var kanske inte så smartAlltså måste tråden "det värsta som kan hända under en förlossning" ligga som första tråd när man loggar in
Usch får ont i magen så fort jag ser rubriken
H
Noterade också "Det värsta som kan hända"- tråden. Öppnade den och började läsa men insåg att eftersom jag har haft bra känsla inför förlossningen och sett fram emot det hittills, så vore det jävligt dumt att förstöra den känslan nu med så här kort tid kvar. Jag hoppas att vi inte behöver diskutera innehållet i den tråden här, utan att de som är intresserade håller sig till den tråden :-).
Hur ser du det? Jag har haft en ökad flygning under ett tag nu. Oftast på morgonen. Har funderat på om det var nått med den att göra...2 dagar kvar till bf..
Tror min slempropp börjat lossna nu. Tyvärr vet jag av egen erfarenhet att det kan dröja lääänge innan bebisen kommer, men det är iaf ett litet tecken på att det går i rätt riktning