Nä för lite!Bara kollar - tänker att du menade för MYCKET. Eller?
Annars är vi oense
Haha nä såklart har du rätt. Haha har inget att skylla på heller. Fan också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä för lite!Bara kollar - tänker att du menade för MYCKET. Eller?
Annars är vi oense
Gravidhjärna?!Nä för lite!
Haha nä såklart har du rätt. Haha har inget att skylla på heller. Fan också
Hm.. vi får säga det hahaGravidhjärna?!
Använder det som svar på allt numera .Hm.. vi får säga det haha
Här finns båda kombinerat!Använder det som svar på allt numera .
Har dessutom hört man kan skylla på amningshjärna sen .
BF idag och ingen bebis i sikte.
Men upplevde nyss min första lite ondare förvärk/sammandragning. Nästan värt att fira!
Angående besök så har jag förvarnat alla att vi eventuellt inte tar emot besök på BB även kan bli så att vi behöver landa hemma lite innan besök. Allt beror på lite hur vi mår.
Då är det dags att lägga en gissning. Jag tror det drar igång på torsdagBF idag och ingen bebis i sikte.
Men upplevde nyss min första lite ondare förvärk/sammandragning. Nästan värt att fira!
Angående besök så har jag förvarnat alla att vi eventuellt inte tar emot besök på BB även kan bli så att vi behöver landa hemma lite innan besök. Allt beror på lite hur vi mår.
16 dagar här ^^Håller tummarna att bebis vill komma till världen så snart som möjligt! Måste vara otroligt påfrestande att bara sitta och vänta. Jag har redan tröttnat på att vänta och då har jag ju ändå lite drygt 20 dagar kvar
Det känns segt.. nu har man haft nedräkning till bf och nu måste man ladda om. Försöker tänka på att det är ca max 2 veckor kvar innan bebis är här.Håller tummarna att bebis vill komma till världen så snart som möjligt! Måste vara otroligt påfrestande att bara sitta och vänta. Jag har redan tröttnat på att vänta och då har jag ju ändå lite drygt 20 dagar kvar
Då gissar du och min pappa på samma dag. Hoppas!Då är det dags att lägga en gissning. Jag tror det drar igång på torsdag
Jag har haft problem med att borta tänderna i början, spydde nästan varje gång. Hemskt! Men släppte när illamåendet släppte, någon runt v 15. Sen efter det har jag inte haft några problem.Fler som har haft problem med att borsta tänderna under graviditeten? I början hade jag stora problem. Väldigt känslig i munnen och det vände sig i magen direkt när jag skulle försöka borsta. Ibland fick jag borsta mer än 3 gånger och tillslut gav jag upp och körde bara munskölj.
Har börjat få så ni igen efter långt uppehåll. Känner man att det är på g så är det försent även om man slutar borsta. SUCK! -_-
Förhoppningsvis har du också en bebis innan veckan är slutMin kropp lurade mig i natt, jag trodde faktiskt det var dags! Vaknade vid midnatt av en värk. De fortsatte komma. Kändes som de tidiga öppningsvärkarna med första barnet. Men sedan 05 har det varit helt lugnt. Förvisso haft kraftigt molande mensvärk till och från idag, men ingen antydan till värk.
Hoppas det drar igång ordentligt nu!BF idag och ingen bebis i sikte.
Äh. Jag hade inte så mycket känning vid min första så vaknade jag av värkar. så det börjar när man minst anar detHoppas det drar igång ordentligt nu!
Här har jag gett upp hoppet att liten ska komma inom den närmaste veckan. Hinnsvepningen verkar inte ha gjort så mycket nytta heller
Låter som en början iaf. Så det kan mycket väl betyda nåttMin kropp lurade mig i natt, jag trodde faktiskt det var dags! Vaknade vid midnatt av en värk. De fortsatte komma. Kändes som de tidiga öppningsvärkarna med första barnet. Men sedan 05 har det varit helt lugnt. Förvisso haft kraftigt molande mensvärk till och från idag, men ingen antydan till värk.
Jo jag har inte haft några känningar innan med de andra 4, men så länge jag inte kan koppla av så lär det inte komma nån bebisÄh. Jag hade inte så mycket känning vid min första så vaknade jag av värkar. så det börjar när man minst anar det