Japp jag har handledsstöd, tror jag har 3 st olika par. Haft problem de senaste tre graviditeterna i olika grad. Denna gången är det mest på nätterna även om jag vissa dagar inte ens kan hålla i mobilen mer än 30 sekKan också känna att det är jobbigt med andningen. Blir lite flåsig bara av att gå runt i huset och stönar typ alltid till när jag väl sätter mig i soffan på kvällarna.. Men det är ju tungt att va gravid! Och bebis ger inte mycket plats åt lungorna! Jag kan sova bäst i framstupa sidoläge så magen vilar mot madrassen.
Har börjat snarka en del på sistone enligt sambon, men de tror jag är delvis pga förkylningen också. Så vi lider båda två på nätterna
Har du fått handledsstöd för karpaltunnlarna? Det fick jag i förra grav då jag hade väldigt jobbigt så jag sov med dom på för att hålla rakt. Har dock inte behövt använda dom än den här gången för är inte riktigt lika vätskefylld som då då det va sommar..
Har även något som heter morbus de quervein som ger mest problem på dagtid, men skydden jag har för det hjälper inte så bra på nätterna och oftast lyckas jag slockna på soffan innan jag hinner byta till rätt skydd