Hoppas min förlossning inte tar lika lång tid som sist. Kände mig tvungen att ta ryggbedövning i slutet för vem fan pallar lixom. Då tog det 36h. Efter bedövningen kom sonen på 30min.
Men inte var det slut för det för efteråt ville inte moderkakan komma så jag blev skickad till op.
Också gått upp 10kg. Det ska man vara nöjd med för det är typ vad allt väger
Åh låter kämpigt! Förstår att du behövde bedövning, smärta är extremt dränerande... Hoppas det går snabbare för dig denna gång.
Låter ju bra om det bara är graviditeten som väger tror dock vågen kommer stiga ytterligare för min del innan det är dags för bebis att komma... Men tänker att det inte är så mycket att göra åt saken utan att det får lösa sig efteråt
Målat skötbord idag och igår så snart är den klar.
Vi håller på att bygga ett eget skötbord då vi hade problem med vart vi skulle ha ett bord. Men kom på att ovanför toan är det alltid ett space som inte direkt används så då började sambon skissa på en ritning och nu är det så gott som bara målning och montering som behövs. Samt komma på vilka typer av gångjärn vi ska ha till sj skötbordet. Sen när skötbordet inte används så plockar man bort det och man har fortfarande kvar en funktionell hylla
Så nu ligger jag o jäser i soffan. Skööönt. En stund för sen måste man byta ställning haha
Vad lustigt, vi ska också bygga ett skötbord över toan! Vi har små badrum så det får liksom inte plats någon annanstans och jag vill ha nära till rinnande vatten. Ni ligger dock lite före, vi har svårt att bestämma oss för vilken ritning som blir bäst..